intervju

Voljena Daničić, Head of Creative Direct Media: Komunikacije koje donose rezultat

Na UEPS-ovom konkursu Direct Media je osvojila nekoliko značajnih priznanja u različitim kategorijama, kojima je potvrđen višegodišnji trend kontinuiranog razvoja kreative u ovoj agenciji.

Direct Media je ove godine bila mnogo vidljivija na UEPS-ovom konkursu u odnosu na ranije godine. Da li to znači da ste poslovni koncept inovirali u tom smislu?

  • Naša filozofija je da se inoviramo iz godine u godinu, pratimo trendove, rastemo, razvijamo se. Otuda i ta, kreativna vidljivost na ovogodišnjem festivalu, koja, moram biti iskrena, nije proizvod rada samo prethodne godine, već duži niz godina kreativa zdravo raste u Direct mediji.

Dobili ste Srebrno priznanje za Moja kravica AR bojanka, klijent Imlek u kategoriji  Priznanje za web site, internet element i aplikaciju. S obzirom da zlato nije dodeljeno, praktično ste bili najbolji u toj kategoriji. Da li ste bili primarno fokusirani na internet marketing ili ravnopravno koristite miks marketinških strategija?

  • Medijski miks uvek prilagođavamo ljudima, tačnije ciljnoj grupi i brendu, jer je cilj postići što bolji rezultat. Stoga strogog pravila nema, no trend koji se već ustalio jeste da digital ozbiljno raste u medijskom miksu. Najlepše od svega je što su klijenti sve otvoreniji i spremniji za novitete, a ljudi sjajno reaguju na novo i drugačije, tako da i rezultati ne izostaju.

U kategoriji društveno odgovornih kampanja u neprofitnom sektoru opet srebro za kampanju  Čuvaj se koju ste radili za klijenta SPIKS. I opet, pošto ni u ovoj kategoriji zlato nije dodeljeno, praktično ste bili najbolji. Vi ste i ranijih godina osvajali priznanja za društveno odgovorne kampanje. Ima Vas često u onom segmentu koji zovemo neprofitni? Šta su motivi takvih inicijativa i akcija?

  • Motiv je onaj osećaj, koji se ne može opisati rečima, a koji se javlja kada znate da ste uradili nešto dobro i korisno, nešto konkretno, nešto što će ovo društvo učiniti boljim i lepšim mestom za život. Taj osećaj je zarazan, tako da očekujte nove društveno odgovorne kampanje, kreirane u našem kreativnom sektoru.

Čak i radovi koji nisu nagrađeni bili su veoma dobro ocenjeni od strane stručnog žirija. Šta smatrate najvećim postignućem vaše agencije u prethodnoj godini?

  • Naše najveće postignuće su definiitvno ljudi. Ovo nije kliše, zaista je tako. Godinama unazad je tako. Gledati ljude kako rastu i razvijaju se, je neprocenjivo. Zato je i strategija Direct medije ulaganje u ljude, koja evo, već 17 godina daje izuzetne rezultate.

Iz ugla vaše agencije – šta su potencijali domaćeg marketinškog tržišta, a šta je ono što kolektivno treba da unapređujemo?

  • U digitalu leži još dosta neiskorišćenog potencijala, kada pričamo o marketinškog tržištu, a kada pričamo o kolektivnom unapređenju, bojim se da je to polje na kom se svuda možemo i moramo unaprediti.

Šta će biti okosnica vaših aktivnosti ove godine?

  • Inovacije.

Direct Media danas? Kako biste opisali vašu agenciju u kratkoj reklamnoj poruci?

  • Komunikacije koje donose rezultat. Kraće ne može.

Podelite tekst!