vesti

60 godina imamo odgovor

Jedna od najprepoznatljivijih, najcenjenijih i najuspešnijih kompanija u Srbiji, Carnex, slavi svoj 60. rođendan, a McCann Beograd je bio zadužen za kreiranje komunikacije koja će preneti zahvalnost brenda potrošačima i podsetiti na emocije koje nas vežu za trenutke uživanja u Carnex proizvodima.

https://www.youtube.com/watch?v=iHPjx0NSufg

“Već 60 godina Carnex je posvećen kvalitetu i brizi o najbitnijem – potrošačima. Ovaj jubilej za nas označava temelj, zrelost i ogromno iskustvo koji nas vode napred ka inovaciji, novim prostorima i osvajanjima. Ponosni smo na lidersku poziciju koju imamo, ali i svesni odgovornosti koju ta pozicija sa sobom nosi.  Rođendanskom kampanjom nismo želeli da samo prikažemo razvoj Carnex-a kroz vreme, već da pokažemo njegov smisao u životima potrošača. Inspirisalo nas je jedno od najčešćih pitanja koje pamtimo iz najranijeg detinjstva, a koje je najeksplicitniji izraz majčinske brige – je l’ si jeo ili da li si gladan. To pitanje ’muči’ majke u svim vremenima, na svim prostorima, a Carnex generacijama ima odgovor na to,“ rekle su Olivera Papestijević i Tijana Katalinić, zadužene za marketing i strateško pozicioniranje u kompaniji Carnex.

Izazov je bio reći nešto novo, drugačije i ostaviti trag u godini jubileja. Najiskrenije su emocije one koje se kriju u nama, tako sam inspiraciju pronašao u pitanju koje mi nedostaje, i što sam stariji više ga razumem, jer i ja danas moje dete isto pitam“ rekao je idejni tvorac Miloš Punović, copywriter, McCann Beograd.

“Carnex predstavlja sinonim kvaliteta i tradicionalan brend koji opstaje na tržištu već 60 godina, i tokom tog perioda je postao sinonim za mnoge kategorije. Izazov sa kojim smo se suočili tokom kreiranja kampanje bio je kako da izbegnemo tradicionalnu komunikaciju u kampanji povodom ovako velikog jubileja i kako da „iskočimo“ iz uobičajene estetike i narativa prilikom ovakvih kampanja. Mislim da smo pronašli pravi odnos tradicionalnog i savremenog, ali kroz prizmu potrošača kroz situacije u kojima smo svi odrasli i uspeli da pokažemo značenje Carnex-a u životima svih potrošača, pa i nas koji smo na kampanji radili“ rekao je Aleksandar Milojević, strateški planer McCann Beograd.

„Lepota velikih brendova je što ’’zamrzavaju’’ emocije i trenutke u vremenu. Ovom kampanjom smo hteli da se svi sete pitanja koje nas je majka, bilo da je ljuta, tužna, uplašena, zabrinuta, prvo pitala, jer je njena ljubav bezuslovna. Na tu ljubav Carnex daje odgovor već 60 godina i biće odgovor bar narednih 60“ rekla je Aleksandra Bradić, account manager McCann Beograd.

Account tim: Aleksandra Bradić, Milica Vojnović, Radojka Bošković

Kreativni tim: Jelena Grahovac, Miloš Paunović, Mirjana Popović, Nikola Nikolić

Digital tim: Sara Vermezović, Vladimir Kondžulović, Milica Zeljković

Kreativni direktor: Jana Rastovac Savić

Strateg: Aleksandar Milojević

AV producent: Nebojša Ereš

Reditelj: Misa Terzić

Produkcija: TunaFish

Podelite tekst!