vesti

Dodeljene nagrade IdejaX na Danima komunikacija

Na Danima komunikacija u Rovinju dodeljene su prestižne nagrade IdejaX. Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić&Greydok je za oglašivača godine proglašen Iskon Internet.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspešno takmiče kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima.

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su:

  • Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Piće za kampanju Mame i tate su zakon
  • Iskon Internet i agencija Señor u kategoriji Telekomunikacije za kampanju Iskon casting
  • Jamnica i agencija Imago Ogilvy za kampanju Dear Mr. President u kategoriji Društvene akcije

Srebrnu nagradu osvojili su:

  • U kategoriji Hrana Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Vjerujemo u Dobro
  • U kategoriji Piće Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati
  • U kategoriji Moda, zdravlje, ljepota Neva i agencija IDEO za kampanju #pokazimozube
  • U kategoriji Trgovina i kućanstvo VEKA-ING te agencija I TO NIJE SVE! za kampanju Nedjeljni ručak
  • U kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme Teatar EXIT i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Aplauz za komarce, te Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za kampanju BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga
  • U kategoriji Telekomunikacije Vipnet i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskonovci su navikli na SMART
  • U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje i agencija Utorak za kampanju Jogging s porilukom
  • U kategoriji Društvene akcije Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za kampanju Samo hrabro
  • U kategoriji Korporativne komunikacije IGEPA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Mix it up.
  • U kategoriji Najbolja cjelovita kampanja Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskon casting

Brončanu nagradu IdejaX osvojili su:

  • U kategoriji Hrana Dukat mliječna industrija i agencija Švicarska za kampanju Sir, a vino
  • U kategoriji Piće Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Poduzetan narod
  • U kategoriji Trgovina i kućanstvo Gorenje i agencija McCann Zagreb za kampanju Mrlja
  • U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Nikad ne znaš što život nosi
  • U kategoriji društvene akcije Outdoor Akzent i agencija Señor za kampanju Smrtphone
  • U kategoriji Korporativne komunikacije Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
  • U kategoriji Najbolja cjelovita kampanja Vipnet i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te HEINIKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati

Glavni fokus IdejaX  ove godine stavljen je na transparentnost i proces žiriranja, u skladu s time, na internet stranici Dana komunikacija biće objavljene ocene žirija. Žiri IdejeX čine visoko kvalifikovani kreativci koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiXprošle godine, a predsednica žirija bila je Jelena Fiškuš iz Studia Sonda.

Izvor: Media marketing