vesti

Kampanja Ljubav i beba – prvo što nam treba 

Ministarstvo kulture i Savet za populacionu politiku izabrali su slogane koji bi trebalo da podstaknu rađanje u Srbiji. Izabrano je šest slogana, umesto planirana tri, a novčane nagrade su zbog toga podeljene.

Prvo mesto dele slogani “Ljubav i beba – prvo što nam treba!” i “Rađaj, ne odgađaj!”, na drugom mestu su “Mama – neću sama, tata – hoću brata” i “Dosta reči, nek zakmeči”, a na trećem “Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju” i “Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju”.

Nagrada za prvo mesto je 150.000 dinara (dva puta po 75.000), za drugo 75.000 (dva puta po 37.500) i za treće 50.000 (dva puta po 25.000)

Na konkurs su stigla 1.002 predloga u 948 pisama iz 104 grada i mesta u Srbiji, a među šest izabranih, čak četiri je iz Beograda, jedan je iz Pančeva, a jedan iz Kuršumlije.

Konačan izbor napravio je žiri u kom su bili ministarka zadužena za demografiju Slavica Đukić Dejanović, državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Aleksandar Gajović, šef kabineta ministarke Đukić Dejanović Nikola Jovanović, direktorka IAA Serbia (Međunarodna asocijacija za advertajzing) Jelena Ivanović i Vladimir Čeh, osnivač Instituta za istoriju oglašavanja, koji je predsednik Komisije.

Kako je saopšteno, odluka da se nagrade podele je doneta većinom glasava, jer “nijedan od predloga ne zadovoljava da jedna poruka identifikuje složenost problema projektnog zadatka iz Javnog poziva”.

“Šest odabranih poruka (koje pokrivaju pojedine segmente kompleksnog zadatka kada je promocija nataliteta u pitanju) su iskazi koji će moći da budu korišćeni u budućoj kampanjI”, navodi se.

“Slogan treba da bude podsticajan, da ima poruku, da bude zvučan, jasan. To će ipak profesionalci morati da rade , ali ćemo dodeliti po dve nagrade za prva tri mesta za najbolje predloge”, rekla je ministarka Đukić Dejanović dan ranije za RTS.

Poziv za izradu slogana raspisan je na predlog Saveta za populacionu politiku, a ministarka kaže da su pristigli predlozi iz cele Srbije i da su stekli uvid kojoj ciljnoj grupi ubuduće treba se obraćati.

“Podsticaj ženama da radjaju mogu davati deca, roditelji, partneri”, pojasnila je ona i dodala da su zemlje koje se ozbiljno bave tim problemom ostvarile rezultate i imaju smanjenje problema.

Izvor: B92