vesti

Ko kaže da su banke hladne i distancirane?

Halkbank, banka koja u samom nazivu sadrži reč ”ljudi” (Halk – Ljudi), i čiji noseći slogan glasi “Ljudi pre svega” se razlikuje po tome što svoje proizvode bazira i kreira prema potrebama i mogućnostima svojih klijenata. McCann kreativni tim dobio je zadatak da personalizovan pristup poslovanju, razumevanje za klijente i vodeći credo banke prenese svim stanovnicima Srbije kroz veoma snažnu poruku.

“Kampanja “Mi smo tu za ljude” bacila je sasvim drugačije svetlo na odnos između banke i njenih klijenata. Rad na ovom projektu je primer kako odlična saradnja i međusobno razumevanje dovodi do odličnog proizvoda.” rekla je Hristina Lazarević, direktor Službe za odnose s javnošću i kvalitet.

“Ova kampanja mi je posebno draga jer je finalni preview iz studija rasplakao kreativca koji je pisao scenario, a klijent nam je toliko verovao tokom celog procesa da je video samo finalni proizvod koji su odmah oduševljeno usvojili. Ova kampanja je pomerila granice u emocijama i nama koji smo radili na njoj. Sada se nadamo da će pobrati i simpatije publike,” rekla je Aleksandra Bradić, Account Manager u agenciji McCann Beograd.

Divna Peškir, Copywriter, je dodala: “Uvek je izazov izaći van okvira standardnog prezentovanja benefita, preokrenuti ugao posmatranja i probuditi emocije kod pomalo prezasićene publike. Ključnu ulogu odigrali su spremnost klijenta da ode korak dalje u kreiranju svog imidža, odličan odabir saradnika koji su uspeli da uhvate suptilnu atmosferu stvaranja i razmene emocija i koji nisu dozvolili da priča sklizne u patetiku. Bilo je uživanje posmatrati skladan tok nadograđivanja nežnih scena, i primetiti da je ovaj projekat učvrstio veze i razumevanje među ljudima koji su na njemu radili.”

Akaunt tim: Aleksandra Bradić, Jovana Stojanović, Radojka Bošković

Kreativni tim: Divna Peškir, Branko Rosić, Jelena Grahovac

Digitalni tim: Sara Vermezović, Vladimir Kondžulović, Milica Zeljković

Strategija: Aleksandar Milojević

Produkcija: Nebojša Ereš