vesti

Radionica: Tri dana sa Google stručnjacima

  • Google Analytics u Turizmu 
  • Zašto je turizam poseban – kao proizvod i u kontekstu praćenja
  • Google Analytics u turizmu
  • Osnovni zadaci GA u turizmu
  • Trend (destinacija, kategorizacija, proizvodi, geo)
  • Segmentacija (geo, kanali, ponašanje)
  • Uspjeh – Transakcije, mikro konverzije (oni koji su korak bliže putovanju)
  • Search – Availability
  • Youtube – učestvuje li video u konverziji
  • Images – učestvuju li slike u konverziji
  • Tab browsing – učestvuju li dodatni sadržaji u konverziji
  • Sadržaj (Page vs Landing Page)

Gde pronaći korisne informacije iz Analitike za dobre turističke kampanje

  • koje metrike su značajne za turističke analize
  • tumačenje podataka

Google Analytics u turizmu napredno

  • Search – Availability
  • Site search
  • Enhanced Ecommerce
  • Custom Dimensions i Custom Metrics

Koji podatci u analitici će nam dati ideje za unapređenje poslovanja

  • Čemu nam služe UTM tagovi
  • Gde ih vidimo u analitici

Šta sve možemo preko AdWords-a da postignemo na Display i YouTube-u

Dan 2: 11.05.2018. od 10h do 18h Miroslav Varga:  

Pravljenje oglasa za display kampanju u AdWords alatu i uvoz gotovih banera

  •  Koji display oglasi mogu da se prave u starom koji u novom nalogu
  • Kada koristiti ponuđena rešenja

Povezivanje AdWords / Youtube naloga (kako i šta dobijamo)

  • Pravljenje oglasa za YouTube oglašavanje
  • Vrste ogasa u vide kampanjama
  • Načini targetiranja
  • Povezivanje AdWords i My Business naloga, affiliate location 
  • Ko može da postavi affiliate loation
  • Kako koristiti affiliate location u exstenzijama
  • Pravljenje oglasa u display kampanji na Google My Business nalogu
  • Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
  • kako otkriti uljeza i kako ga elimiisati
  • Korišćenje RMKT (remarketing lista) iz YouTube u ostalim kampanjama 
  • Analiza povratnih podataka i šta optimizovati (Automatizacija kampanje)
  • Dobra praksa automatizacija isplay kampanja
  • Analiza povratnih podataka za Display kampanje i šta optimizovati
  •   Utisci sa Super Week-a 2018

Praktična primena Google Analytics-a u eCommerce

Dan 3 12.05.2018. od 10h do 18h Ivan Rečević:

  • Koje sve metrike i dimenzije je neophodno pratiti za kvalitetan izveštaj e-Commerce sajta
  • kako uočiti probleme i dobre stvari
  • Pre analize – provera kvaliteta podataka koji se dobijaju šta sve može da se dobije
  • Zašto je važno da sajt ima Enhanced Ecommerce Settings i na koje načine to može da se uradi
  • Platforme, dodatci, bogati sloj informacija

Zašto je važno da na sajtu postoji izveštaj Shoping Behavior i kako ga koristiti za remarketing

  • Napredno segmentiranje
  • Pravljenje RMKT lista
  • Checkout signali

Koja je razlika u izveštaju Product Performance i Sales Performance i šta je bitno pri njihovom podešavanju i povezivanju sa Analitikom 

  • Fakture, proizvodi i svi finansijski elementi

 Šta nam govore izveštaji Assisted Conversions i Top Conversion Paths

  • Dublja analiza
  • Atribucija
  • Čemu služi Secondary Dimension i kako pomoću njega možemo da obogatimo izveštaj
  • Šta su Smart Goals i da li ih koristiti
  • Kako Tag Manager olakšava rad u e-Commerce sajtovima standardni tagovi
  • 3rd party tagovi
  • Facebook pixel tagovi
  • Utisak sa Super Week 2018

Tri dana sa Google stručnjacima će se održati 10. 11. i 12 maja, 2018. u Beogradu.  

Podelite tekst!