vesti

U čemu je fora sa brkovima u novembru?

Movember pokret ohrabruje muškarce da tokom novembra puste brkove kako bi podigli svest o zdravlju muškaraca – naročito o raku testisa i prostate.

L’Oréal podržava ovu akciju kroz Men Expert liniju proizvoda. Kako ovo pitanje ne pogađa samo muškarce već i žene i decu, zašto bi podrška bila rezervisana samo za muškarce? McCann Copenhagen je za L’Oréal Men Expert kreirao kampanju #everyonemovember koja svima daje mogućnost da podrže zdravlje muškaraca tokom novembra – čak i ako ne mogu da puste bradu. Pređite na akciju i pokažite brkove!

Kampanja #everyonemovember je jednostavna kampanja na društvenim mrežama. Sve što treba da učinite da podržite akciju je da uslikate selfi, tagujete #everyonemovember, postavite tag na svoje lice kao brkove i podelite je sa svetom.

Movember je osmišljen u Melburnu 2003. godine, a fond je od tada prikupio milijarde namenjene istraživanju i podršci muškarcima koji se bore sa bolestima poput raka testisa i prostate.

Tobias Šmit-Fibiger, izvršni direktor agencije McCann Copenhagen, naglašava da je svrha ove kampanje za L’Oréal Men Expert da podstakne ljude da brinu o zdravlju muškaraca i da ohrabri sve da podrže Movember pokret. “Mislim da je ovo lep i suptilan način da se napravi kampanja koja podržava dobar cilj i predstavi L’Oreal u kontekstu koji nije komercijalan.”

Kampanja #everyonemovember traje tokom novembra na Instagramu i Facebooku uz podršku raznih influensera.

Informacije o tome kako donirati i povezati se sa fondacijom možete pronaći na Instagram profilu @everionemovember. Uslikajte selfi i pridružite se!

Pogledajte video: https://vimeo.com/242216267

Podelite tekst!