vesti

ZLATNI PEK: ZLATA VREDNO OSVEŽENJE ZA BREND!

Kompanija Bambi i agencija Communis daju novi sjaj Zlatnom Peku

Iako pripada kategoriji u kojoj cena na polici diktira sve, krenuli smo od toga da ono što je takođe važno na polici – pakovanje, ostane prepoznatljivo, a opet novo i drugačije. Zlatni Pek je brend sa dugom tradicijom, ali naš zadatak je bio da tradicionalni brend prilagodimo i približimo novim generacijama potrošača. Zbog toga smo kreirali novi dizajn pakovanja, koji je ispratio inovacije i nove formate proizvoda, vodeći računa da on mora da ostane u svom segmentu i ne pređe u premijum kategoriju.

Ali, novo pakovanje je trebalo preneti u korpe i srca potrošača…

Pred svima nama iz Communisa i Bambija bio je nimalo lak zadatak… Da prenesemo sve važne informacije sa jedne strane i iskrenu emociju koju brend  nosi,  sa druge. Ono što je u poslu uvek pa i ovaj put bilo poželjno je budemo ekonomični… U svakom smislu, osim u kreativnom!

Novo pakovanje postalo je zaštitno lice brenda na policama, ali bilo nam je potrebno i lice koje će putem malih ekrana ući u domove naših potrošača i preneti emociju i toplinu koju Zlatni Pek ima. Izbor je pao na Goricu Popović, legendu glumišta „iz našeg komšiluka“.  Šaljivi scenariji serijala spotova omogućili su Gorici Popović da svoj neodoljivi šarm prenese na brend i tako započne novu fazu u komunikaciji Zlatnog Peka.

Dobro razumevanje, međusobna podrška i poverenje rezultat su dugogodišnje saradnje Bambija i Communisa, pa su i ovog puta dobar brif i veliki entuzijazam sa obe strane bili pravi recept da zajedno kreiramo kampanju slatku skoro kao Zlatni Pek!

Podelite tekst!