Rođena i odrasla u Beogradu. Počela je svoju karijeru u agenciji Grey, 2008. godine.
Nakon toga, pridružila se kompaniji New Moment, 2012. godine, a 2015. je imenovana za kreativnog direktora agencije.
Odgovorna je za vođenje kreativnog tima i kreativnu strategiju, a radila je za klijente kao što su Nike, Under Armour, Huawei, Phillip Morris International, Ford, i druge, ali posebno klijente u telekomunikacionoj industriji, imajući u vidu da dugi niz godina uspešno kreira komunikaciju za brend Telenor, sada Yettel, na više tržišta.
Ana je posvećena želji da strast za sintezom različitih vrsta umetnosti i tehnologije bude utkana u svakodnevne projekte, uz duboko razumevanje brendova i njihovog života u vremenu koje dolazi.
Učestvovala je u kreiranju radova koji su višestruko nagrađivani u Kanu i drugim međunarodnim i lokalnim kreativnim festivalima.
Predaje copywriting na Molen Akademiji.