Članovi žirija 2022 Žiri

Anja Dmitrović, Marketing Direktor Grupe, Sport Vision Group

Anjina dugogodišnja karijera u oblasti medija, marketinga i komunikacija počela je 1992. godine na TV Politika, gde je primljena na konkursu za Nova Lica Televizije. Prelazi na novoosnovanu BK TV gde radi autorske emisije Gea, Puzzle, Takvi kakvi smo i talk show U Poverenju a zatim postaje i urednik Zabavnog programa. Piše kolumne za dnevne novine Pres, kao i za modne magazine Elle i Jefimija.

Posle petnaestogodišnje karijere na televiziji, Anja odlučuje da svoju karijeru usmeri u pravcu marketinga i biznisa. Znanje iz oblasti marketinških komunikacija, Anja unapređuje u agenciji Communis ali ubrzo ulazi u svet sportskog i fashion retaila i biznisa u Delta Sportu, gde počinje da radi kao PR, a zatim i Direktor Marketinga. Kao vodeći retailer u tom momentu i zastupnik svetskih brendova (Nike, Inditex, Costa Coffee, Mango, Acessorize itd) Delta Sport pruža Anji ogromno iskustvo u kreiranju i vođenju kampanja, PR-u i CSR-u i priliku da uči od najvećih svetskih eksperata. Karijeru nastavlja u Sport Vision Grupi i danas, kao direktor Marketinga Grupe, vodi tim od više od 100 ljudi u 12 zemalja (Srbija, Slovenija, Hrvatska, Grčka, Češka, Slovačka, Rumunija, Bugarska, BiH, Severna Makedonija, Crna Gora i Albanija). Sport Vision, lider u sportskoj maloprodaji u regionu, moderna je kompanija koju karakterišu fleksibilnost, profesionalnost i dinamična strategija razvoja. Tim kojim Anja rukovodi zaslužan je za razvoj koncepata kompanije (Sport Vision, Buzz, Tike, Run n More, Extra Sports I Sports Reality), inovativnu komunikaciju sa potrošačima, realizaciju kampanja više od 100 sportskih brendova (Nike, Adidas, Reebok, UA, Columbia, North Face, Champion, Ellesse…) koje kompanija distribuira ili zastupa. Kroz različite oblasti marketinga i poslovanja kompanije, Anja je morala konstano da uči i usavršava se, kako bi mogla da ostvari odlične rezultate pre svega u oblastima digitalnog marketinga i performansa, influenser marketinga, retaila i biznisa. Ponosna je na sve kampanje koje je vodila, a posebno „Srce na teren“ – kampanja podrške fudbalskoj reprezentacije za odlazak na SP 2010., i „Sneakerville“ – najveći regionalni festival patika, muzike i urbane kulture 2019-22.