Od skoro se velikoj UEPS-ovoj porodici pridružila i agencija NS Promo Team koja na tržištu Srbije posluje od 2009. godine kao agencija koja pruža kompletnu marketing podršku u sferi operativnog i internet marketinga.
Za osam godina iza njih je…
– 1450 dana promotivnih aktivnosti,
– 490 dana sajamskih aktivnosti
– 270 dana event aktivnosti
– 80 dana edukacija i kurseva
…. u potpunoj ili delimičnoj Ns Promo Team organizaciji.
Prvi susret sa Svetlanom Gašević, energičnom i šarmantnom preduzetnicom na čelu ove mlade agencije ne ostavlja nikakvu dilemu zašto je NS Promo Team agencija na koju računaju mnogi klijenti. Predstavljajući svoju agenciju, fokusirala se na najznačajnije aspekte poslovanja kojima je želela sažeto da predstavi svoje poslovanje.
Ono na čemu zasnivaju svoj poslovni koncept je kombinacija usluga koja uvek daje više:
– Organizacija promocija proizvoda,
– Organizacija događaja ( kompanijski događaji, festivali, konferencije…)
– Organizacija sajmova (izrada štanda, nastup na sajmu, brending, opremanje prostora)
– Edukacije i kursevi prodajnih veština, event menadžmenta, organizacije vremena i posla
– Internet Marketing
– Dizajn i brending
Njihov poslovni koncept počiva na principu „ključ u ruke“:
– Ideja i projekat,
– 3D model,
– Tehnička, logistička, medijska i promotivna podrška
– Organizaciona konkretizacija najrazličitijih vsta događaja i promocija do
evaluacije, kontrolinga, analize i izveštavanja.
Aktivnosti obavljaju na teritoriji cele Srbije, po potrebi i izvan granica.
Veliki deo posla organizuju samostalno, a za određene projekte, angažuju kvalitetne saradnike sa kojima mogu da zaokruže svaku marketinšku priču.
U ovoj agenciji posebnu pažnju posvećuju edukacijama i kursevima jer smatraju da je za svaku tržišnu branšu, neophodan kvalitetan prodajni i prezentacijski nastup kojim bi proizvod ili usluga stekao zasluženo tržišno mesto. Treningom “Organizuj promociju ili događaj” u dva modula praktičnom obukom pripremaju svoje klijente i sve zainteresovane da ovladaju neophodnim veštinama organizacije događaja – od promocije proizvoda do promocije kompanije.