Žiri

ANA VEHAUC, kreativni strateg / New Moment New Ideas Company

U njenom životu sve se oduvek vrtelo oko reči: bavila se novinarstvom na radiju, pisala za decu, bila je član amaterske pozorišne trupe i vodila kreativne radionice za mlade. Diplomirala je svetsku književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu.

Odmah nakon završenih studija, na nagovor prijatelja, dolazi u S Team Bates Saatchi & Saatchi Advertising Balkans gde počinje kao copywriter. Učestvuje u brojnim projektima koje je agencija realizovala u Srbiji, Makedoniji i Sloveniji za B.A.T, Coca-Cola Company, MasterFoods, Proctor&Gamble, Crnagoracoop, Pekabetu, C Market, ali i Crveni krst, Ministarstvo kulture Srbije, Turističku organizaciju Srbije, Unicef, Save the children…

Od 1999. godine živi i radi u Pragu (Češka Republika) u networku EURO RSCG (danas HAVAS) na poziciji Associate Creative Director za brendove i kompanije Danone Opavia Lu (Kraft), T-mobile, Komerčni banka (Societe Generale), Peugeot/Citroen, pivara Bernard, Finlandia, Carrefour i na desetine drugih.

Od 2010. do 2012. deo je strateško-kreativnog tima VCCP Prague, agencije koja je osmislila brend i razvijala komunikacije za O2, vodećeg telekomunikacionog operatera na češkom i slovačkom tržištu.

Po povratku u Beograd vraća se tamo gde je sve počelo dve decenije ranije – u Hilandarsku 14. U New Moment New Ideas Company radi na osmišljavanju i implementaciji multidisciplinarnih strategija za brendove, kompanije i humanitarne inicijative na svim tržištima na kojima agencija posluje.

Svoje dugogodišnje iskustvo rado prenosi drugima na predavanjima, tribinama, panelima i forumima, a učestvuje i u radu strukovnih udruženja.