Iako svoje profesionalne početke gradi u arhitekturi kao saradnik projektant i planer enterijera, ubrzo svoju strast ka umetnosti i kreativni izraz usmerava na usavršavanje u oblasti grafičkog dizajna.
Sada već duže od decenije u sektoru kreativnih industrija kafu pretvara u vizuelne koncepte.
Sa domaćim i internacionalnim kompanijama učestvovao je u kreiranju, ali i reanimiranju malih i velikih brendova, autor je brojnih vizuelnih identiteta, dizajner i scenograf nekoliko izložbenih postavki. Poslednjih godina posebno je fokusiran na projekte u domenu digitalnih komunikacija i virtuelnog prostora.
Boris je od 2016. godine deo Leo Burnett tima, zadužen za vizuelne komunikacije, odgovoran kako za stvaranje i razvijanje koncepata tako i za njihovo sazrevanje u kreativna rešenja, prateći ceo proces inkarnacije jedne kampanje. Radio je na brojnim brendovima poput: AIK Banka, Aqua Viva, Doncafé, Zaječarsko pivo, Zlatiborac, Imlek, Knjaz Miloš, Laško, Milka, Munchmallow, Nis/Gazprom, Tempo, Tube, Frikom, itd.
Veruje da promišljen dizajn ima snagu da oblikuje razvoj socijalne i kulturne slike.
Voli miris kafe, knjiga, vinila i goriva.