Marketinški i komunikacijski ekspert sa više od 20 godina iskustva u industriji, trenutno na poziciji šefa marketinga i PRa u kompaniji Infostud. Po obrazovanju inženjer organizacionih nauka, Marko je svoju karijeru započeo kao jedan od osnivača organizacije CRTA i portala Istinomer, gde je radio na unapređenju transparentnosti i odgovornosti u društvu.
Nakon civilnog sektora karijeru nastavlja u dve marketinške agencije LunaTBWA i McCann Beograd, gde je sarađivao sa velikim domaćim i međunarodnim brendovima. Pored agencijskog iskustva radio je u kripto industriji i jednom fudbalskom startupu, gde je nastavio da primenjuje svoja znanja iz komunikacija i razvoja digitalnih strategija.
Tokom svoje karijere, Marko je rukovodio timovima, kreirao i implementirao marketinške strategije, a posebno se istakao u razvoju i vođenju digitalnih kampanja.
Ljubitelj je tehnologije, veštačke inteligencjije, prirode, košarke i košarkaškog kluba Partizan.