Nataša Milutinović (Kraljevo, 1989) je umetnica i kopirajter. Karijeru u oblasti marketinga započela je u agenciji Leo Burnett u Beogradu. Trenutno radi na poziciji Junior Creative Director u agenciji SIVO.
Završila Filološku gimnaziju u Kraljevu 2008 godine. Diplomirala je na Fakultetu likovnih umetnosti Univerziteta u Beogradu 2011. godine, gde je stekla zvanje diplomiranog slikara. Master studije slikarstva završila je na istom fakultetu 2013. godine. Kao autor izlagala je radove na više kolektivnih i samostalnih izložbi iz oblasti umetnosti.
Učestvovala je na brojnim konkursima i takmičenjima u oblasti marketinga i komunikacija. Posebno se istakla kampanjom „Hoćeš da menjamo mesta, pomeri se sa mesta“ za LIDL Srbija, realizovanu u agenciji SIVO. Ova kampanja je 2022. godine osvojila dva zlata i srebro na UEPS festivalu, dok je 2023. godine dobila titulu GRAND PRIX na festivalu „Kampanje sa svrhom.“
Pored obrazovanja u umetnosti, sertifikovani je savetnik Integrativne art psihoterapije, sa diplomom izdatom od strane Srpskog društva za Integrativnu art psihoterapiju 2019. godine.