Bogato iskustvo u oblasti marketinga već 15 godina gradi uz brendove iz različitih delatnosti – od zabave, preko medicine i zdravstvene nege, do auto industrije. Raznolikost oblasti u kojima se do sada pronalazila nije slučajnost, svaka je poseban izazov koji zadovoljava prirodnu radoznalost i potrebu za kreativnim i strateškim uplivima u različite potrebe i ponašanja korisnika. Formalno obrazovanje stekla je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, gde se i zaljubila u marketing principe, i od još od tada se strastveno „bori“ da se marketing kao funkcija biznisa ne svodi samo na marketinške komunikacije.
Karijeru započinje 2008. godine u agenciji za spoljno oglašavanje, kao Account manager gde je imala prilike da sarađuje sa predstavnicima brojnih lokalnih i internacionalnih brendova. Svoj put nastavlja u filmskoj i zabavnoj industriji, kao Marketing specijalista, a onda i Vođa marketinga i prodaje slovenačke kompanije Kolosej, tada vodećeg bioskopskog lanca. Poptuno spontano iz entertainment-a prelazi u oblast medicine, gde je u okviru najvećeg privatnog zdravstvenog sistema u Srbiji kao Marketing specijalnista učestvovala u repozicioniranju brenda MediGroup, uspostavljanju komunikacionih platformi za različite članice sistema, istraživanjima ponašanja i potreba korisnika medicinskih usluga, kao i pozicioniranju i optimizaciji pozicija u online svetu.
Od 2019. godine postaje deo tadašnje Infostud grupe, a današnje Inspira grupe, grupacije biznisa fokusiranih na rešavanje važnih životnih pitanja pojedinca – od studija, preko zaposlenja, do kupovine automobila, nekretnine ili osiguranja, gde danas uspešno vodi Marketing i PR tim Polovnih automobila, tržišnog lidera i voljenog brenda koji već skoro 20 godina efikasno spaja milione kupaca i prodavaca svih vrsta vozila u Srbiji. Kao deo menadžmenta kompanije svoj doprinos daje u definisanju i sprovođenju biznis strategije. Digitalni proizvod koji je u osnovi brenda usmerava je na stalno praćenje i prihvatanje novih tehnoloških dostignuća i trendova, ali ne zanemarujući i tradicionalne principe i alate. Značajan fokus brenda usmeren je i na kreiranje različitih edukativnih i zabavnih sadržaja, pa tako ponosno ističe da brend Polovni automobili pored zajednica ljubitelja automobila na mrežama, već godinama uspešno gradi i sopstveni YouTube kanal, blog, podcast, kao i YouTube seriju „Prvi servis“. Najveću satisfakciju vidi u opštoj zastupljenosti brenda i pozitivnom vajbu koji ga prati, ali ne zanemaruje ni značaj brojnih priznanja struke, kao što su i UEPS, Kaktus, IAB Mix, SomoBorac, BalCannes, koje je donela kampanja „18+ godina sa vama“.