Content marketing će u 2020. dostići vrednost od 50 milijardi dolara
Uz predviđenu godišnju stopu rasta od 32%, i više nego dvostruku stopu rasta u odnosu na digitalno oglašavanje u celini, iznos koji će kompanije potrošiti na content marketing odnosno content advertising preći će vrednost od 50 milijardi USD do 2021. godine, dok je u 2016. godini vrednost ovog tržišta iznosila 12.8 milijardi USD. Prema nedavnom izveštaju, ova grana će činiti 14% ukupne potrošnje na digitalno oglašavanje u 2017. godini.
Ovim tempom, globalno tržište oglašavanja će sa 590 milijardi USD ove godine izrasti u tržište vredno 775 milijardi USD u 2021., sa stopom godišnjeg rasta od 7%. Očekuje se da će digitalno oglašavanje činiti 48% tržišta, dok će oglašavanje na mobilnim uređajima predstavljtia 78% ukupnog digitala.
U izveštaju se procenjuje i da će društvene i video platforme rasti po godišnjoj stopi od 30%, sa 7.3 milijarde USD u 2016., do 27.2 milijarde u 2021. (ovo se odnosi na deo njihovih prihoda koji će se koristiti za kreiranje contenta).
Izvor: TheDrum
Kako generacije X,Y i Z koriste video sadržaj?
Bilo da pokušavate svoj brend približiti ljubiteljima muzike iz generacije X, šoping manijacima generacije Y ili gejmerima generacije Z, nema sumnje da YouTube može biti vredan ulaganja.
Ali, za maksimalni učinak, takođe je važno da shvatite kako vaša ciljna grupa gleda na platformu za deljenje video sadržaja. Tim povodom, kompanija Influenster anketirala je skoro 8.500 ljudi svih uzrasta o njihovim YouTube navikama, koliko često odlaze na tu platformu, na koju vrstu sadržaja klikću, pa do toga koje druge platforme takođe posećuju.
Izvor: Adweek
Istraživanje Deloittea potvrdilo ekonomski značaj oglašavanja u Evropskoj uniji
Nedavno objavljeni izvještaj „Vrednost oglašavanja“, prvi u EU čiji je cilj ukazati na ekonomske i društvene doprinose oglašavanja, potvrdio je ključnu ulogu ove industrije na tržištu Evropske unije u segmentima BDP-a, tržista rada i dostupnosti različitih vrsta sadržaja široj populaciji.
Izveštaj koji je naručila Svetska federacija oglašivaca i sproveo Deloitte ukazao je na brojne interesantne podatke, prema kojima svaki euro uložen u oglašavanje generiše dodatnih sedam eura za BDP, a iznos uložen u oglašavanje u 2014. godini činio je 4,6% sveukupnog BDP-a Europske unije.
Četvrtina ukupnih ulaganja u digitalno oglašavanje se izgubi na prevare
Botovi navodno koštaju oglašivače milijarde godišnje, tj. čak i do jedne četvrtine svih ulaganja u digitalno oglašavanje završi u rukama prevaranata.
Prema pisanju britanskog Telegraph-a, kriminalci koriste čitave armije zaraženih kompjutera kako bi imitirali stvarne korisnike interneta. Takvi kompjuteri stvaraju lažne web stranice i pregledavaju na njima i do 300 miliona videa dnevno. Procjenjuje se da 70% online oglasa ljudske oči nikada ne vide, prenosi ovaj list.
„Botovi su posvuda a prevare sa oglašavanjem su na najvišem nivou ikada“, rekao je za The Telegraph dr. Augustine Fou, ekspert za cyber sigurnost.
„Oni stvaraju lažne web stranice i dodaju ih na hiljade oglašivačkih mreža, i to niko provjerava. Čitav digitalni ekosistem je kula od karata, izgrađena na netačnim mjerenjima“ rekao je on, i dodao kako oglašivačke mreže „olakšavaju mogućnost da se prevare dogode“.
Izvor: TheDrum
Izvršni direktor Gugla odgovorio sedmogodišnjoj devojčici koja se prijavila za posao
Šta bi dete uradilo nakon što vidi kako izgledaju kancelarije u Silicijumskoj dolini? Prijavilo se za posao, naravno. Na kraju krajeva, to je ono što je jedna sedmogodišnja devojčica iz Velike Britanije uradila.
Kloi Bridžvoter (Chloe Bridgewater) bila je inspirisana „slikama kancelarija u Guglu“, napisao je njen otac Endi (Andy) na LinkedInu. Kloi je rukom napisala pismo tehnološkom gigantu, tj. izvršnom direktoru Sundaru Pičaiju, u kome je navela da ima veštine rada na računaru i da je zainteresovana da radi na mestu gde može da „sedi u lejzi begovima, vozi karting, i da se spušta niz tobogan.“
U tom pismu, koje je prvi objavio „Business Insider“, navela je i da dobro pliva, čita, speluje i sabira. „Moji učitelji su rekli mom tati i mojoj mami da sam veoma dobra na časovima. Tata mi je rekao da ako nastavim da budem dobra i učim, jednog dana ću moći da dobijem posao u Guglu,“ napisala je ova simpatična devojčica i dodala da ne zna šta je prijava za posao, ali da se nada da će pismo koristiti za sada. Završila je sledećim rečima: „Hvala što ste pročitali moje pismo, poslala sam samo još jedno pismo pored ovog, i to je bilo za Deda Mraza.“
Najbolji deo priče? Izvršni direktor Gugla, Sundar Pičai, joj je odgovorio. To je objavio njen otac na LinkedInu i tako je priča postala viralna.
„Mislim da ako nastaviš puno da učiš i da radiš, i pratiš svoje snove, možeš da ostvariš sve što zamisliš – od rada u Guglu do plivanja na Olimpijadi!“ napisao joj je Pičai i dodao: „Radujem se da dobijem tvoju poslovnu prijavu kada završiš školu!“
Izvor: BIZLife