Srđan Šaper jedan je od vodećih marketinških stručnjaka koji se u svetu marketinga nalazi već duže od tri decenije. Svoju profesionalnu karijeru započeo je kao kreativni direktor, producent i reditelj. Prvu agenciju pod nazivom “Idols & Friends” osnovao je 1995. godine, a pre toga (1991-1995) radio je u agencijama “Ogilvy & Mather” i “Saatchi & Saatchi”. 1997. godine zaključuje ugovor o afilijaciji sa vodećom svetskom agencijskom mrežom “McCann Worldgroup” i osniva agencije “I&F McCann Erickson Group” (danas agencije “McCann”), prvo u Beogradu, a zatim i u Skoplju. U narednim godinama i u drugim zemljama regiona osniva agencije koje danas čine “I&F McCann Grupu”, vodeći komunikacioni sistem koji već 20 godina uspešno posluje u osam zemalja u jugo istočnoj Evropi (Srbija, Makedonija, Crna Gora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija i Bugarska), a od 2016. godine i četiri zemlje u Nordijskom regionu (Norveška, Švedska, Danska i Finska). O uspehu govore i brojne nagrade osvojene na domaćim i međunarodnim festivalima. I&F McCann Grupa prva je u Makedoniju i Srbiju donela Kanskog lava sa najzančajnijeg svetskog advertajzing festivala. Agencije članice I&F McCann Grupe imaju više od 600 zaposlenih.
Pre ulaska u svet marketinga, Srđan Šaper bavio se muzikom, filmom i režiranjem TV spotova. Poznat je kao jedan od osnivača i članova benda “VIS Idoli”, koji je pokrenuo novi talas u muzici na prostorima bivše Jugoslavije. Muzički novinari i kritičari koje je okupilo regionalno izdanje časopisa “Rolling Stone” proglasili su album VIS Idola “Odbrana i poslednji dani“ za najbolje diskografsko izdanje s prostora bivše Jugoslavije od 1955. godine do danas. Posle raspada “VIS Idola”, Srdjan Šaper glumi Spiridona Kopicla u kultnom filmu “Davitelj protiv davitelja” i nastavlja da se bavi muzikom. Napisao je pesmu “Beogradski davitelj”, koju je izvodio sa bendom “VIS Simboli”. Poznat je i po ulozi u filmu “Dečko koji obećava”, kao i po TV projektima “Ruski umetnički eksperiment” i drami “Šumanović – komedija umetnika” za koji je komponovao muziku. Srđan Saper je inicijator mnogobrojnih projekata iz oblasti kulture i komunikacije. Autor je pionirskog projekta za poboljšanje imidža Srbije ”La Serbie version original”, koji je predstavljen novembra 2000. godine u Parizu, sa ciljem da predstavi duh Srbije posle društvenih promena 2000.
Diplomirao je na katedri za filmsku i televizijsku režiju Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu gde je jedno vreme predavao komunikacije na postdiplomskim studijama. Čest je gost na brojnim međunarodnim konferencijama gde drži predavanja iz oblasti oglašavanja i marketinga. Srdjan Šaper je jedna od istaknutih javnih ličnosti u poslovnom i kulturnom životu. Poznat je po dugogodišnjoj podršci koju pruža brojnim humanitarnim organizacijama u Srbiji i regionu. Tokom karijere, bio je član više odbora javnih i poslovnih institucija, među kojima su Srpska asocijacija menadžera (SAM), Međunarodno udruženje propagandista (IAA) i Američka privredna komora (AmCham).
Svojim višedecenijskim iskustvom doprineo je razvoju celokupne komunikacijske industrije. Dobitnik je Nagrade za životno delo za stvaralački doprinos razvoju tržišnih komunikacija koju mu je 2011. godine dodelilo Udruženje za tržišne komunikacije (UEPS). Isto udruženje dodelilo mu je Specijalno priznanje za unapređenje i razvoj propagandne struke 2003.godine. Pored ovih primio je i nagradu “Grand Slam” za doprinos srpskom i regionalnom advertajzingu na manifestaciji “Noć reklamoždera”.
1. Norveški portal Kampanje http://kampanje.com/premium/de
3. Cord http://www.mccann.co.rs/srdjan
4. Slovenački portal Marekting magazine http://marketingmreza.rs/idoli
5. Makedonski Kapital http://www.mccann.co.rs/interv
6. MediaMarketing: http://www.media-marketing.com
7. Vest za nagradu Grand Slam: http://www.mccann.co.rs/srdjan
8. Vest za nagradu Razovoj marketinške misli: http://www.mccann.co.rs/srdjan