Darko Milovanović je marketinški profesionalac sa više od 14 godina komercijalnog iskustva, napredujući od početnih do rukovodećih funkcija. Trenutno obavlja funkciju Marketing Direktora u kompaniji HEINEKEN Srbija, gde je od 2021. godine fokusiran na unapređenje performansi brendova i inovacije.
Darko ima iskustva u upravljanju brendovima, komunikaciji i strategijama kategorija, sa značajnim rezultatima u ubrzanju rasta brendova kao što su Heineken®, Zaječarko, Birra Moretti, Amstel, kao i vođenju uspešnih kampanja koje su prepoznate kao najbolje prakse.
Pre dolaska u HEINEKEN, Darko je obavljao ključne funkcije u kompanijama Nectar sokovi, Jaffa i Japan Tobacco International, gde je kreirao dugoročne strategije brendova i povećavao tržišni udeo na području Adria regije. Strastveno se zalaže za razvoj ljudi, unapređenje procesa i kreiranje brend iskustava koja imaju smisla.
Darko poseduje sertifikate iz oblasti izvršnog obrazovanja sa IMD Business School i IEDC Bled School of Management. Takodje je otac dva dečaka. Veruje da je lakše dobiti sertifikate iz ovih škola nego objasniti četvorogodišnjaku zašto ne sme da skače po kauču.