Žiri

Dejana Nikolić

Dejana Nikolić je docentkinja na Fakultetu organizacionih nauka (FON), gde predaje na Katedri za marketing menadžment i odnose s javnošću. Takođe, spoljni je saradnik marketinške agencije Smart Match Solutions. Sa dve master diplome iz oblasti Marketing inženejeringa i komunikacija, kao i Multimedijalnih komunikacija, doktorirala je na FON-u na temu “Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama”. Autor je više od 30 naučnih radova u domenu marketinga i komunikacija i aktivno učestvuje kao predavač i organizator brojnih domaćih i međunarodnih stručnih i naučnih skupova, konferencija i seminara.

Svoju karijeru započela je kao Marketing producent na Studiju B, a tokom boravka u Americi radila je kao Marketing konsultant u američkoj softverskoj kompaniji Genesi. Njena profesionalna putanja uključuje i rad u internacionalnoj kompaniji Retail Group Balkans, gde je radila u marketing sektoru zaduženom za nekoliko modnih brendova. Kasnije, kao Marketing direktor u Smart Match Solutions agenciji, doprinosila je razvoju mnogih uspešnih projekata. Dejana je aktivno učestvovala u nacionalnim i međunarodnim projektima. Neki od njih su rad pri programu IDEJE, Fonda za nauku Republike Sebije, projekat PANACEA (Postavljanje osnova za jačanje kapaciteta zajednice ekonomije deljenja u Srbiji). Takodje bila je deo projekta Evropske komisije o integraciji na tržištu rada, kao i član ekspertskog timu za izradu strategije korporativnih komunikacija kompanije NIS. Trenutno je i na poziciji Generalnog sekretara Srpskog udruženja za marketing (SeMA).

U svojoj dosadašnjoj karijeri vodila je brojne uspešne marketinške kampanje za klijente iz korporativnog sektora, javne uprave i međunarodnih organizacija.