Marketing menadžer grupe brendova
Strateško poslovno područje kafa
Atlantic Grand d.o.o
Gojko Banatski je svoje profesionalno putovanje u oblasti marketinga započeo pre skoro dve decenije, gde je ubrzo prepoznao snažnu sinergiju između psihologije i strategije brendiranja. Filozofski fakultet, departement Psihologija, završio je 2003. godine, što mu je omogućilo da razvije duboko razumevanje ljudskog ponašanja u kontekstu tržišta.
Fokusiran je na visokokonkurentnu FMCG industriju, gde razvija i unapređuje regionalne brendove. Svoj rad u Atlantik grupi započinje 2016. godine, u kojoj je najpre bio zadužen za strategiju i vođenje kategorije instant kafe, obeleženu brojnim uspesima i nagradama.
U ovom trenutku strateški deluje u sektoru turske kafe, gde uvodi kreativna rešenja i inovacije koje donose nove dimenzije poslovanja. Njegova strast prema ovom segmentu tržišta dodatno se ogleda u njegovom trudu da razvije proizvode koji poštuju tradiciju, ali donose moderne pristupe potrošačima.
Posvećen je usavršavanju liderskih veština i deljenju znanja i iskustva sa kolegama i saradnicima. Redovno učestvuje na edukacijama i događajima iz oblasti marketinga i razvoja brendova.