Žiri

Jelena Lešević

Iskusni profesionalac u oblasti marketinga i advertisinga, koji je tokom karijere radio za različite brendove, kako globalne tako i lokalne.

Na funkcijama koje je obavljala tokom karijere imala je ključnu ulogu u definisanju marektinške strategije za brendove, vodeći timove kroz ceo proces – od kreativnog rada, preko egzekucije do isporuke finalnog komunikacionog proizvoda na tržište, a u saradnji sa brojnim dobavljačima.

Tokom angažmana u globalnoj marketinškoj agenciji McCann Worldwide (IPG), vodila je klijente kao što su L’Oréal Balkan za brendove L’Oréal Paris I Maybelline New York na teritoriji Srbije, The Coca-Cola Company (za brendove Coca- Cola, Fanta, Schweppes, Sprite, Nestea, Fuztea, Rosa, Romewrquelle, Powerride, neXt, neXt Bući bući, Adez, a na teritoriji Srbije, Crne Gore Kosova I Makedonije), Raiffeisen banka, West 65 i MasterCard Premium program. Tokom 2020. godine bila je deo tima angažovanog na uspostavljanju procesa u McCann Helsinki i koordinaciju vođenja klijenata na teritoriji Švedske I Finske.
Na poziciji direktora marketinga u kompaniji za nekretnine MPC Properties, bila je odgovorna za marketing i PR tržnih centarta Ušće, BEO, Mercator, Immo i Delta City, kao i poslovnih kompleksa Ušće i Navigator.

Trenutno je angažovana na poziciji direktorke marketinga u Delta Auto Grupi gde je zadzužena za brendove BMW, MINI, Motorrad, Maserati, Honda auto I moto, KTM, Farizon, kao marketinski nastup Delta polovnih automobila I Dekta Rent Services, na teritorijama na kojima firma posluje.
Tokom angažmana u agenciji McCann, bila je deo tima koji je dobio značajna priznanja za različite kampanje:
• Coca-Cole „Crvena nit“ („Nezaboravni ukusi Srbije“): UEPS (kreativna upotreba medija), IAB MIXX (najbolja integracija medija), i bila je kandidat za Cannes Lions 2018, najbolji projekat na festivalu BalCannes 2018, kao i priznanja za inovativnu integrisanu kampanju i cross-media kampanju.
• Upravljala je i nadgledala projekat Mystery tour za Coca-Cola brend, koji je u potpunosti razvijen i produciran lokalno kao 360 kampanja.
• Godine 2017. Bila je deo tima koji je osvojio Effie nagrade za: kampanju za Schweppes „Separating“ (u kategoriji bezalkoholnih pića) i CRM kampanju za brend Rosa „Škole za roditeljstvo“ (u kategoriji brendova – dobra dela).
• U 2018. agencija je osvojila Effie nagradu za brend neXt za kampanju „Inspirisano Srbijom“.
• Nadgledala je lansiranje novog proizvoda Fuzetea (The Coca-Cola Company) i pozicioniranje brenda kao lidera u kategoriji već nakon prve faze kampanje (proglašen Najboljim novim brendom prema istraživanju Best of Serbia).
• Vodila je regionalni digitalni projekat – Schweppes toolkit za kampanju Character Required, zajedno sa produkcijom serijala međunarodnih video spotova.
• Ostvarila je sa timom niz uspešnih kampanja za Raiffeisen banku, oslonjenih na komunikacionu platformu „Može“. Kampanje su osvojile brojne nagrade 2013, 2014. i 2015. godine: „SoMoBorac“, „BalCannes“, „UEPS – Integrisana kampanja“, „RBI Ad Award“, „Snaga kreativnosti“ i Effie nagradu 2017. godine.

Raduje se što je članica UEPS žirija 2025. i nada se da će svojim glasom imati prilike da podrži najbolje marketinške kampanje na tržištu.