Žiri

Marija Trkulja

Marija Trkulja je stručnjakinja u oblasti marketinga i kreativne strategije, sa bogatim iskustvom u vođenju brendova, inovacijama i stratešnoj komunikaciji. Kao Creative Excellence Manager u kompaniji Bambi CCH, oblikuje kreativnu viziju za kultni brend Plazma, obezbeđujući doslednost, relevantnost i snažan uticaj kroz sve dodirne tačke sa potrošačima. Odgovorna je za razvoj i implementaciju brand book-a i grafičkih standarda, usklađujući kreativne ideje sa poslovnim ciljevima kroz saradnju sa različitim timovima.

Prethodno je radila kao NPI Expert, gde je vodila inovacione projekte i međusektorske inicijative, i kao Brand Manager u kompaniji NIS a.d. Novi Sad, gde je razvijala marketinške strategije za non-fuel segmente i upravljala kompleksnim operacijama u mreži. Njena karijera obuhvata i uloge u regionalnom marketingu, produkciji POSM materijala i organizaciji korporativnih događaja, što potvrđuje njenu svestranost, kreativnu snagu i sposobnost navigacije kroz složena poslovna okruženja.

Marija je master kulturologije, sa dve osnovne diplome – iz novinarstva i dizajna enterijera – kao i brojnim naprednim sertifikatima, uključujući NLP Master. Govori više jezika: engleski, srpski, makedonski, ruski i slovenački, kombinujući kulturnu senzibilnost sa kreativnom izvrsnošću. Prepoznata je po kreativnosti, istrajnosti i organizacionoj snazi, a posebno uživa u pretvaranju ideja u snažna brend iskustva.

Paralelno vodi svoj frilens studio – Jordeva likovnica – gde se bavi slikanjem akvarelom, digitalnom ilustracijom i pisanjem iskrenih životnih priča. Jordeva je njeno devojačko prezime koje i dalje koristi u umetničkom izražavanju.


U 2023. godini pod tim prezimenom objavljen je njen prvi roman – Natašte: pripovest o nedostatku i nedostajanju (izdavačka kuća LOM) – rukopis koji je nastao iz lične potrebe da progovori o temama koje često ostaju tihe.