Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na advertajzing sceni regiona.
Pohađao je prestižni njujorški pre-college program School of Visual Arts i diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu.
Do sada je radio na idejnim rešenjima za neke od najvećih svetskih brendova i kompanija (Nivea, OTP banka, Red Bull, Universal Music, Evropska unija, SBB, IQOS, Milka, Eucerin i Ahold Delhaize), kao i ilustrovao naslovnice velikih publikacija poput Nedeljnika i Harper’s BAZAAR-a.
Stefan je jedan od retkih grafičkih dizajnera iz regiona čiji je rad uvršten u jednu od trenutno najvećih i najuticajnijih svetskih izložbi pod nazivom Tolerance. Njegovi radovi izlagani su u Peruu, Japanu, Kini, Nemačkoj, Hrvatskoj, kao i na Tajms Skveru u Njujorku.
Član je međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije u Srbiji (IAA YP), a dobitnik je brojnih nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna, komunikacija i marketinga.
Govorio je na najpoznatijim regionalnim konferencijama, a trenutno predaje na jednoj privatnoj akademiji u Beogradu.
Najrelevantniji industrijski časopis Marketing mreža proglasio ga je krajem 2023. godine za “changemaker” ličnost godine, dok ga je prestižni business magazin BIZLife uvrstio na listu “30 ispod 30”.
Godinu 2024. obeležio je jubilejom – deset godina rada u advertajzingu – kroz svoju prvu veliku samostalnu izložbu GORI, jednu od najposećenijih izložbi u Srbiji te godine.