Predavanje

29Jun

Održano predavanje BRENDOVI NA NETU – IZ VAŠEG, NJIHOVOG I UGLA GOOGL-a

Seriju predavanja po kojima je decenijama prepoznatljiv, UEPS  je nastavio  predavanjem  Brendovi na netu – iz Vašeg, Njihovog i Ugla Googla koje je  održano 27. juna  u Muzeju primenjene umetnosti.

Predavanje se sastojalo iz tri bloka. U prvom delu, Predrag Milićević, rukovodlac sektora za razvoj poslovanja i marketing  fondacije RNIDS, skenuo je pažnju na mnoge teme koje čine net identitet brenda, sa sjajnim primerima šta se sve može desiti onima koji su nedovoljni upućeni ili lako otvaraju i još lakše zatvaraju svoje domene…Čovek koga definitvno treba da čuju svi koji su kao korisnici ili kreatori sadržaja na netu uključeni u ovu mrežu! Predraag Milićević je primerima iz svetske I domaće prakse potkrepio sve ono o čemu najveći broj korisnika ne misli kada koristi društvene mreže, otvara e-mail adresu ili kreira korporativni ili lični sajt, a što često može doneti nevolje ili imati dramatične posledice. Pored toga, u izlaganju je dao niz korinsnih instrukcija I saveta na šta sve treba obratiti pažnju pri izboru domena, razbijajući redrasude o odnosu nacionalnih naspram internacionalnih domena.

Ana Pavlović, Digital Account Director VEB Media Agency, ispričala je divnu priču kako da cveta ljubav između brenda i potrošača i da svaki klik postane kupovina, potkrepljenu primerima iz njene prakse. Ana je šarmatno, jednostavno i sažeto predstavila neke od brendova (Maxi, DM, Meybelline)  za koje je kreirala net prisustvo u funkciji pospešenja prodaje i čvršćeg povezivanja potrošača sa brendom. Da  i krompir kreativnim procesom može postati  digitalno  atraktivan, isto koliko karmin, potvrdila je kampanja koju je Web Media Agency radila za klijenta Maksi I kojom je, kao I u svim ostalim, digitalnom promocijom, postignuta  i veća vidljivost na tržištu, ali I bolja prodaja – ako krajnji cilj. Iz Aninih prezentacija nameće se da je dobra ideja odnosno kreativni pristup često efektivniji od velikih budžeta.

I najzad, predivni mladi ljudi, studenti Singidunuma, koji su na svoj šarmantan način prezentovali svoj stručni rad na temu “Mislimo digitalno” kojom su brendirali svoj fakultet u diitalnom okruženju – divna energija mladosti ukrštena sa širokim spektrom zrelog profesionalnog promišljanja.Budućnost svakako pripada njima, a UEPS je podržao njihove prve korake koji obećavaju.

Čovek koji iz senke godinama, strpljivo i postojano, sledeći najbolje tradicije njegovih prethodnika organizuje UEPS-ova predavanja – Mugdim Šehalić iza koga je stotine organizovanih predavanja, moderirao je skup.

Interakcija slušalaca i predavača potvrda je uspešnosti i potreba da se o ovakvim temama razmenjuju iskustva. Stoga će UEPS posle letnjih ferija nastaviti sa novim ciklusom predavanja, a za one koji zbog obaveza nisu stigli da prisustvuju, narednih dana objavićemo najzanimljivije izvode iz izlaganja.

Datum
29. 06. 2017.