vesti

ADWEEK PROGLASIO FCB ZA GLOBALNU AGENCIJU 2020. GODINE

Novi klijenti, agilnost tokom COVID-19 krize i fokusiranost na temu inkluzije zaslužuju veliko priznanje

Njujork, 7. decembar 2020. godina – FCB mreža objavila je da je dobila priznanje Adweek-a za globalnu agenciju godine. Uzimajući u obzir kontinuirani rast agencije, inovativnost i sposobnost brzog prilagođavanja i suočavanja sa različitim izazovima koji su ove godine zadesili svet, publikacija je prepoznala nepokolebljivi fokus FCB-a na svoje ljude, klijente i kreativni rad kao vrednosti koje izdvajaju ovu 147 godina staru mrežu .

„Ovo priznanje ne bi bilo moguće bez naših neverovatnih ljudi širom sveta i naših partnera – naših klijenata – koji predstavljaju temelj priče o FCB-u“, istakao je FCB Worldwide CEO Karter Marej. „Suočeni sa ovim teškim vremenima, ponosni smo na rezultate koje nastavljamo da postižemo nastupajući hrabro zajedno (brave together). Iako smo počastvovani ovim Adweek priznanjem, osećamo se kao da smo tek počeli.“

U godini u kojoj su se u industiji ugasili neki od neprepoznatljivijih brendova kreativnih agencija, FCB je zadržao fokus na kreativnosti, dodajući na svoj spisak velike klijente, produbljujući postojeće odnose i kreirajući nagrađivane, na rezultate orjentisane radove za neke od najcenjenijih brendova na svetu. Među njima su kampanja kreirane u rekordnom roku u vanrednim uslovima izolacije za brendove kao što su Valmart, Cottonelle, Cloroks i Burger King kojima je bila neophodno pravo usmerenje kroz pandemiju, a tu je i društveno odgovorni rad koji je FCB mreža inicirala, poput Boards of Chang grada Čikaga. Na ovaj način FCB kreativni uticaj nastavio je da pleni svet marketinga.

Ovo najnovije priznanje kruna je već uspešne i značajne godine za FCB mrežu. Tokom 2020. godine, FCB je proglašen za Design Agency of the Year od strane D&AD, The One Club for Creativity proglasio je FCB za Top Global Creative Network a našla se i među top tri globalne mreže koje promovišu dobre ciljeve na listi The Good Report-a četvrtu godinu zaredom. U 2019. godini FCB se našla među agencijama dobitnicima AdAge A-list a dobila je i Ad Age i PR Week priznanje za “najbolje mesto za rad u 2020. godini“.

Za više detalja: https://www.adweek.com/agencies/fcb-is-adweeks-global-agency-of-the-year/

Podelite tekst!