vesti

AGENCIJA LEO BURNETT OSVOJILA PET PRIZNANJA MEĐU KOJIMA I PRVO ZLATO DODELJENO NA EFFIE FESTIVALU U SRBIJI

Leo Burnett Beograd je na drugi put održanom festivalu Effie Awards Serbia osvojio 5 priznanja, od kojih i Zlatni Effie, prvi put dodeljen na ovom festivalu u Srbiji za kampanju „Budi Neo“ klijenta Vip Mobile. Pored zlatnog priznanja, Leo Burnett je osvojio jedno srebrno i tri bronzana priznanja u kategorijama: Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga, Internet/Telekomunikacije, Bezalkoholna pića i Finansije i platne kartice.

Kampanje koje su donele priznanja su:

– „Budi NEO“ kampanja realizovana za kompaniju Vip Mobile – zlatno priznanje u kategoriji Internet Telekomunikacije – „Vip NE0“ kampanja realizovana za kompaniju Vip Mobile – srebrno priznanje u kategoriji Lansiranje

novih lokalnih proizvoda ili usluga – „Vip Brzalice“ kampanja realizovana za kompaniju Vip Mobile – bronzano priznanje u kategoriji

Internet /Telekomunikacije – „Moja Kravica jogurt Trougao“ kampanja realizovana za kompaniju Imlek – bronzano priznanje u kategoriji Bezalkoholna pića. Ovu nagradu Leo Burnett poneo je zajedno sa kolegama iz agencije Communis – „Intermezzo keš kredit – 7 godina“ kampanja realizovana za kompaniju Banca Intesa Beograd –

bronzano priznanje u kategoriji Finansije i platne kartice

Pored nagrađenih, rad „Poželi NEOgraničeno“ realizovan za klijenta Vip Mobile se našao u finalu u kategoriji Korporativni ugled.

„Dugogodišnja saradnja Vip Mobile-a i Leo Burnett-a predstavlja jednu od najplodonosnijih saradnji između klijenta i agencije, u Srbiji sigurno, a verujemo i u celom regionu. Iskreno se radujemo što je ova saradnja krunisana i prvim zlatnim Effie priznanjem. Zahvaljujemo se našim klijentima koji su verujući u ostvarene rezultate prijavili radove na ovogodišnji Effie festival. U finalu su se našli radovi tri naša klijenta, pored Vip Mobile-a, tu su Banca Intesa Beograd i Imlek. Nagrade koje smo osvojili su potvrda da odlična saradnja i kreativnost za rezultat imaju efektivnost kojoj svi težimo i koja našem poslu daje pun smisao “, kaže Anđelko Trpković, CEO kompanije Publicis One u čijem sastavu posluje Leo Burnett.

Priznanja su dodeljena najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara do 31. decembra 2017. godine. Ove godine bilo je 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih deset. Effie Awards se organizuje od strane IAA Serbia.