Poster za seriju Kosti, rad agencije Aquarius iz Banje Luke, nagrađen je srebrnim priznanjem na prestižnom međunarodnom takmičenju Poster Annual, koje svake godine organizuje Graphis, čuvena njujorška izdavačka kuća specijalizovana za dizajn i komunikacije.
Graphis je u svetu poznat kao sinonim izvrsnosti u dizajnu i vizuelnim rešenjima. Oni objavljuju najprestižnije svetske godišnjake i nagrađuju radove iz celog svijeta u kategorijama dizajna, oglašavanja, ilustracije, fotografije.
Za kreativni tim agencije Aquarius, ovo nije prvo priznanje za rad na kampanji serije Kosti produkcijske kuće Bosonoga.
Prvo priznanje su odnijeli početkom ove godine na NO LIMIT Advertising festivalu u Sarajevu, gde je marketinška kampanja za seriju Kosti osvojila Grand Prix festivala, i nagrade u kategorijama: Integrisane kampanje – zlato, Print & publikacije – zlato, Digital – srebro.
Kosti su, u kategoriji Mediji/TV promocija objavljene u najvećoj svjetskoj bazi kreativnog oglašavanja – Ads of the World.
„Ova nagrada nije samo moja zasluga, već dobrim dijelom i zasluga mojih talentovanih kolega iz kreativnog odjela koji su učestvovali u ovom projektu. Kampanja za ‘Kosti’, i sve nagrade i priznanja koja je do sada osvojila, samo pokazuje koliko je zapravo važno da kreativci dobiju priliku da se izraze, bez ograničenja bilo koje vrste“, istakao je Dejan Šijuk, Creative Director u agenciji Aquarius, koji je na nedavno održanom NO LIMIT Advertising festivalu u Sarajevu proglašen za kreativca godine u BiH.