vesti

Budi NEO prva kampanja u Srbiji koja se okitila zlatnom Effie nagradom

Dobitnici nagrada na Effie Awards Serbia proglašeni su sinoć u Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Jedan Zlatni Effie, dva srebrna i sedam bronzanih trofeja dodijeljeno je najuspješnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara 2017. do 31. decembra 2017. godine.

Prvi put u Srbiji jednoj kampanji dodeljeno je zlato. Radi se o kampanji “Budi NEO”, agencije Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile u takmičarskoj kategoriji Internet i telekomunikacije. Srebrni Effie u kategoriji Finansije i platne kartice osvojila je kampanja “Erste Housing Loan Campaign”, koju je agencija Executive Group radila za Erste Bank. Drugi Srebrni Effie pripao je kampanji “Vip NEO” agencije Leo Burnett/Publicis One, koja je kreirana za klijenta Vip Mobile, a takmičila se u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih prozivoda ili usluga.

Ukupno sedam kampanja osvojilo je Bronzani Effie:  “Crno je Zaječarsko”, agencija Ovation BBDO, klijent Heineken Srbija u kategoriji Alkoholna pića (Pivo i vino)”Srbija je neXt inspiracija”, agencija McCann Beograd, klijent The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici. U istoj kategoriji bronzu je osvojio rad  ”Moja kravica jogurt trougao”, agencija Leo Burnett/Publicis One i Communis, klijenta Imlek. U kategoriji Finansija i platnih kartica dodijeljena su dva bronzana Effie-ja za kampanje: “Predodobrenje za brže useljenje”, agencija Ovation BBDO, klijent Unicredit banka i kampanja  “Intermezzo keš kredit – 7 godina”, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Banca Intesa. Kampanja “Novo Plazma iskustvo” bronzani Effie je osvojila u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili suluga, dok su “Vip Brzalice”, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile, ovu nagradu osvojile u okviru takmičarske kategorije Internet i telekomunikacije.

Ove godine 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje pregledalo je ukupno 46 članova Žirija u dva kruga. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih deset.  Effie Awards se drugi put organizuje u Srbiji od strane IAA Serbia, a Srbija je jedna od 45 zemalja u kojima se održava ovo prestižno međunarodno takmičenje.