Koncem prošle nedelje uvek dinamični i dobro raspoloženi Ekrem Dupanović došao je u prostorije UEPS-a sa svojim najnovijim projektom Creative Portfolio – The Best of Adriatic Advertising 2017 koji je uradio zajedno sa svojom kćerkom Asjom Dupanović Gavrilescu.
U knjizi su sadržani nagrađeni radovi sa festivala Effie Croatia, Idea X, Mixx, SOF, Effie Serbia, BalCanes, Golden Drum, Sempler i UEPS.
Luksuzno opremljena publikacija na 356 strana obuhvatila je najbolje što je u regionalnim tržišnim komunikacijama urađeno.
Kada pogledate i pročitate knjigu do kraja bićete sigurni da oglašavanje na ovim prostorima, sa ovakvim kreativcima, ima sigurnu budućnost” – zapisao je na kraju svog uvodnika pod naslovom “Svedok kreativnosti” Ekrem Dupanović.
U UEPS-u sa zadovoljstvom listamo stranice nagrađenih radova u regiji, posebno onih koji su osvojili priznanja na tradicionalnom UEPS-ovom konkursu. Ovakve prezentacije su uvek izazov i obaveza više da se radi na daljim unapređenjima i da se dostignuća struke prate na što kvalitetnijem nivou.