vesti

Dodeljena po četiri srebrna i bronzana EFFIE priznanja

Na svečanosti koja je upriličena pred oko više od 200 zvanica, u Ateljeu 212, su dodeljene prestižne Effie nagrade, za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane kod nas tokom prošle godine

Najboljim agencijama i oglašivačima, treću godinu za redom, dodeljene su Effie nagrade, za marketinšku efikasnost, izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

Srebrni Effie u kategoriji Carpe diem, kao i bronzani Effie, u kategoriji Bezalkoholna, negazirana pića osvojila je Nektarova kampanja „Već 20 godina nije svejedno“! Nagrada je pripala kompaniji Nectar, agenciji Ovation BBDO i kompaniji partneru Direct Media.

U kategoriji Korporativni ugled, bronzani Effie osvojila je kampanja: #RADIMuMEKU, klijent McDonald’s, a kao glavna agencija nagrađena je LUNA TBWA Beograd i kompanija partner OMD.

Srebrni Effie osvojila je kampanja „Vip Kinoteka“, za istoimeni brend, klijent Vip Mobile, kao glavna agencija Executive Group, a kompanije partneri: Jugoslovenska kinoteka agencija Right.

U kategoriji Finansije i finansijske kartice i osiguranje, bronzu je osvojila kampanja „Transparentni keš krediti“ za istoimeni brend, klijent Komercijalna banka Beograd, agencija Communis DDBTim Talenata, a kao kompanija partner Media Jobs.

Kampanji „Munchmallow – Priča za sebe“, dodeljen je srebrni Effie u kategoriji: Prehrambena industrija. Nagrada je pripala kompaniji Jaffa, glavnoj agenciji Ovation BBDO, kao i kompanijama partnerima: Cyber: Few Good MenMedia House.

Za kampanju „Smartić Satić“, u kategoriji Internet i telekomunikacijeTelenor Srbija osvojio je bronzu. Nagradu su primili kompanija Telenor, glavna agencija New Moment New Ideas Company i partner Cloud21 Production

U istoj kategoriji „Vip Back to school family platforma“ kampanja osvojila je srebrni Effie. Nagrada je uručena kompaniji Vip Mobile, glavnoj agenciji Leo Burnett Belgrade i kompanijama partnerima: Baš ČelikOMDFullhouse OgilvyExecutive Group