vesti

Dodeljene nagrade na finalnoj večeri Cannes Lions festivala kreativnosti

65. međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions završen je gala ceremonijom nagrada u protekli petak. Pobednici finalne večeri Cannes Lions-a imali su jednu zajedničku crtu – snagu kreativnosti koja može menjati ponašanja i mišljenja. Stoga su na finalnoj večeri odreda predstavljeni izvrsni radovi koji su brendovima pomogli da unaprede poslovanje, promene kulturu i stvaraju bolji svet.

U kategoriji Creative Effectiveness Lions primljeno je 169 prijava, a dodeljeno je 18 lavova: 2 zlata, 6 srebra i 9 bronzi. Grand Prix ove kategorije otišao je kampanji ‘Savlon Healthy Hands Chalk Sticks‘, koju je agencija Ogilvy Mumbai radila za ITC,

U kategoriji Film Lions primljeno je 2.158 prijava, a dodeljeno 74 lavova: 10 zlata, 20 srebra i 42 bronze. U ovoj kategoriji dodeljena su i dva Grand Prixa. Prvi je otišao za kampanju „It’s Another Tide Ad; It’s a Tide Ad; It’s Yet Another Tide Ad; It’s Yet Another Tide Ad Again“, koju je za Procter & Gamble radila agencija Saatchi & Saatchi, New York, SAD.

Drugi Grand Prix je takođe otišao jednoj P&G kampanji, ‘The Talk’ koju je radila agencija BBDO New York, SAD:

U kategoriji Glass: The Lion for Change zaprimljeno je 218 radova, a dodeljeno 11 lavova: 2 zlata, 3 srebra i 5 bronzi. Grand Prix u ovoj kategoriji je otišao kampanji ‘Bloodnormal‘ agencije AMVBBDO, London, za Essity (Libresse), zbog snažne poruke koja otvara dijalog o percepciji ženske menstruacije.

U kategoriji Sustainable Development Goals Lions pred žirijem se pojavilo 898 radova, a dodeljeno je 29 lavova: 3 zlata, 10 srebra i 15 bronzi. Grand Prix je otišao kampanji ‘Palau Pledge‘, koju je radila agencija Host/Havas Sydney, Australija, za Palau Legacy Project, i to nije bio jedini Grand Prix koji je ova sjajna kampanja pokupila protekle sedmice.

Titanium Lions kategoriji bilo je 154 prijave, a dodeljeno je 5 Titanium Lionsa. Grand Prix ovdje je također otišao za ‘Palau Pledge‘, a ova kampanja je takođe ranije uzela Grand Prix u Direct Lions kategoriji, čime je ukupno uzela tri Grands Prixa.

U petak su dodeljene i posebne nagrade. Titula Agencije godine otišla je tako u adam&eveDDB, London; drugo mesto uzela je agencija AMVBBDO, London, dok je treće pripalo BBDO New York.

Priznanje Mreža godine otišlo je u BBDO Worldwide, drugo mesto je Ogilvy, a treće DDB Worldwide.

Nezavisna agencija godine je Jung von Matt, Hamburg; drugo mesto je Droga5 New York, a treće Wieden + Kennedy London.

Nakon sedam godina vladavine WPP-a kao Holding kompanije godine, ovu titulu im je sada preoteo Omnicom, gurajući WPP na drugo mesto, dok je treće zauzela Interpublic Group.

Palme d’Or, koja se dodeljuje najnagrađivanijoj produkcijskoj kući, ove godine je otišla kući MJZ, SAD na prvom mestu, drugo mesto bila je Revolver / Will O’Rourke, Australija, a treće The Corner Shop, SAD.

Google je proglašen Najkreativnijim oglašivačem godine, čime je brendu odato priznanje za inspirisanje inovativnog marketinga za svoje proizvode i usluge. Google-ova direktorka marketinga Lorraine Twohill preuzela je nagradu lično.

Dobitnici Young Lions Film natjecanja bili su: 1. mesto – Andreas ArnaaMediaCom Beyond Advertising i Jesper SichlauMediaCom, Danska; 2. mjesto: Andreas Servan i Martin Ruud AndersenKnowit Experience, Norveška; 3. mjesto: Elnara Ialaltdinova i Vladimir VaulinZebra Hero, Rusija.

Young Lions Digital pobednici bili su: 1. mjesto: Julian Robert Barrantes i Esteban Molina VasquezMadison, Costa Rica; 2. mjesto: Nicholas Bakshi i Erika ReyesBETC, Francuska; 3. mjesto: Shelia Losada LopezPublicis i Sara Collazo DuranY&R Mex, Meksiko.

Svi nagrađeni radovi Cannes Lions festivala mogu se pogledati na The Work platformi, lovethework.com.

 

Izvor: media-marekting.com