vesti

Feel the vibe of the BOX tribe

Za sve ljubitelje šou programa Nindža ratnika, Igara sa preprekama i adrenalina, mts Feel the vibe of the BOX tribe zona pružila je unikatan program gde su učesnici testirali svoje sposobnosti na različitim poligonima i učestvovali u specijalnom haka plesu sa Novog Zelanda. Pored toga, svi zainteresovani mogli su, kao i prethodnih godina, da isprobaju i mts Random Love govornicu, koja je bila u direktnoj vezi sa govornicom na ulazu na festival.

mts je i ove godine bio prijatelj Exit festivala, koji je, kako bi doživljaj na Petrovaradinskoj tvrđavi bio potpun, pored kvalitetnog muzičkog programa nudio i niz zabavnih i avanturističkih aktivacionih zona. mts FEEL THE VIBE OF THE BOX TRIBE zona nalazila se u Gornjem gradu inudila je posetiocima nezaboravno iskustvo kroz tri aktivacije. Poligon se prostirao na više od 200 dužnih metara trus konstrukcije, sa oko 300kg sunđera i preko 150m2 brendiranih površina. Učesnici su imali zadatak da savladaju četiri prepreke i svaka od tih prepreka je simbolično predstavljala jednu mts uslugu koja se nalazi u BOX paketu. “LANDLINE FIELD” simbolizovala je uslugu FIKSNE telefonije i zahtevala je da se učesnici uhvate za veliku telefonsku slušalicu i zanjišu preko “provalije”. “SAFETY CELL” je predstavljala MOBILNU MREŽU i tu je zadatak takmičara bio da pređu prepreku tako što će puzati preko mreže. “WALK ON AIR” je predstavljala TV uslugu i zadatak takmičara je bio da što brže pređu preko grede, a na putu su ih u tome ometali bokserski džakovi koje su morali da pomeraju. Gledajući sa strane, ova aktivacija je bila brendirana tako da podseća na televizor, pa je izgledalo kao da takmičari prolaze kroz “ekran”. Aktivacija “DON’T TOUCH THE FIBER” predstavljala je Optičku mrežu i bila je konstruisana kao tunel sa laserima, sa idejom da se učesnici provuku kroz lasere bez dodirivanja. Onaj takmičar koji bi prvi stigao do tastera na završetku aktivacije osvajao bi glavnu nagradu (kabanica, rančic ili bandana – koji su se poslednjih godina pokazali kao vrlo korisni tokom festivala) dok je poraženi dobijao manju, utešnu nagradu. Kako je mts zona bila blizu Fusion stage-a, zavisno od programa na toj lokaciji haka plesači izvodili su svoj prepoznatljivi ples na svakih sat vremena, učili posetioce da igraju i animirali ih da učestvuju u aktivacijama. Čuvene Random Love telefonske govornice postavljene su na dva mesta na tvrđavi – na mts zoni i na ulazu na Exit festival. Na ovaj način, ljudi su se random spajali, ćaskali, dogovarali odmeravanje snaga na poligonu ili susret na mts CHILL ZONI.

„Projekat EXIT je za naš BTL tim jedan od omiljenih projekata u godini gde kolege iz marketinga zajedno sa agencijom najbolje mogu da iskažu svoju kreativnost. Ovo je jedan od onih projekta na kojem im je dozvoljeno da u izvesnoj meri odstupe o naših brend standarda kako bi se organski povezali sa festivalom, što uvek unosi osveženje u rad. mts zona na Tvrđavi je već godinama jedna od najatraktivnijih i najposećenijih partnerskih postavki. Naša saradnja na ovom projektu funkcioniše besprekorno, u tom smislu moj jedini zadatak kao direktorke je da nađemo pravu meru u vratolomijama koje su moj tim i agencija zajedno smislili, budući da je bezbednost učesnika pored kreativnog iskoraka ipak na prvom mestu,“ objašnjava Suzana Berić, Direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije, mts.

“Osmišljanje aktivacija, zanimljivih detalja za posetioce i celokupnog izgleda mts zone na Exit festivalu već godinama je naš zadatak kome se tim jako raduje. Svi znamo da nas očekuje puno posla, nepredviđenih okolnosti i neplaniranih situacija, ali je zato zadovoljstvo i uživanje po završetku posla utrostručeno,” kaže Vladimir Popović, direktor BTL-a McCann Beograd.

„Ideja za aktivaciju je potekla od naše neostvarene želje da budemo ljudske mašine koje će bez poteškoća savladavati sve fizičke prepreke. Ipak, morali smo da naše želje prilagodimo realnosti i kreiramo poligon gde ne moraš da budeš zver, ali apsolutno možeš da se osećaš kao jedna dok prelaziš prepreke. A haka je svakako doprinosila tom subjektivnom osećaju nepobedivosti. Barem meni,“ kroz osmeh dodaje Marko Jovanović, Copywriter u agenciji McCann Beograd.

Podelite tekst!