vesti

Golden Drum 2022:  otvorene prijave

Oglašivači, agencije, klijenti, produkcijske kuće, televizijske i druge medijske kuće te svi koji su uključeni u kreiranje ili produkciju tržišno-komunikacijskih kampanja, mogu svoje radove u takmičenje Golden Druma prijaviti do 5. avgusta 2022.

Sistem za prijavu na 28. Golden Drum je zvaničnoi otvoren. Međunarodni festival kreativnosti pima sve radove iz 36 država koji su bili objavljeni, ili prvi put izvedeni, između 1. septembra 2021. i 5. avgusta 2022. Radovi se prijavljuju u četiri različite sekcije: One-Channel DrumOmni-Channel DrumCraft DrumCreative Business Excellence Drum i All Juries Section.

Partnersto sa agencijom Litle Black Book

U 2022. godini festival Golden Drum širi svoje partnerstvo s agencijom Little Black Book iz Velike Britanije. Svi pobednici će biti direktno i besplatno prijavljeni u takmičenja The Immortal Awards. Takođe će dobiti besplatno članstvo u Little Black Book (u vrednosti 1000 funti), koje će im omogućiti da, osim dodatnih prijava na Immortal Awards, iskoriste i sve druge pogodnosti koje nudi članstvo u toj agenciji.

S kotizacijom za vrlo rane prijave, koja je na raspolaganju do 20. aprila 2022, takmičenje je postalo još dostupnije učesnicima s nižim budžetima. Kako se čini da epidemiji koronavirusa još nije kraj, organizatori istrajavju pri 50 % nižim kotizacijama za radove u sekciji All Juries Section.

Isto tako omogućavaju količinski popust »10 + 1«, što znači da je prijava 11. (najjeftinijeg) rada besplatna. Festival predstavlja i nove mogućnosti za prijavu serije radova. Prvi ulaz u seriju je na raspolaganju po standardnoj cijeni, dok se svaka dodatna prijava unutar serije zaračunava paušalno – po ceni 50 eura po radu.

U znak simbolične podrške aktuelnoj krizi u Ukrajini, Golen Drum se u svojoj 28. ediciji odriče kotizacija ukrajinskih agencija.

Golden Drum ponovo na međunarodnim lestvicama

Festival je i ove godine uvršten na WARC-ovu lestvicu Creative 100, kao jedan od sedam najboljih regionalnih festivala na svetu kog odlikuju kreativnost i efikasnost. Osim toga, Golden Drum je uključen u AdForum Business Creative Report, jedini izveštaj te vrste koji oglašivačima i agencijama omogućava poređenje efikasnosti s drugim konkurentima u sektoru.