vesti

I BALKANSKI LAV STIGAO U NEW MOMENT

Pored kanskih, New Moment osvojio lava i na Weekend Media Festivalu u okviru revije BalCannes za projekat “One book for peace”

Čak 55 reklamnih agencija iz regije konkurislo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju. Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je rad “One book for  peace” srpske agencije New Moment New Ideas Company.

Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cele regije u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regije i dodelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.

Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je „One book for peace” agencije New Moment New Ideas Company.

Projekat „One book for peace” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. „Jedna knjiga za mir“ okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, ukazivanjem na ove sličnosti, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.

Da podsetimo, ove godine, na najvećem svetskom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, regionalna agencija New Moment osvojila je ukupno 5 lavova za projekat “Jedna knjiga za mir”.

Organizatori BalCannes-a su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.

Link na kome možete pogledati projekat: https://youtube.com/watch?v=kA0EevAjAKI