IPG Mediabrands objavio je reviziju medijske odgovornosti, prvu svoje vrste, kao deo većeg napora koji je usmeren na unapređenje bezbednosti brendova i medijske odgovornosti u oglašavanju. Mediabrands revizija platformi društvenih mreža temeljena na principima medijske odgovornosti usmerena je na zaštitu brendova i zajednica kojima brendovi služe, merenje uticaja štetnog sadržaja i procenu pravila privatnosti različitih platformi i njihove primene.
Revizija odgovornosti medija uključuje obavljanje sveobuhvatne procene svih primarnih platformi društvenih mreža (Facebook, LinkedIn, Pinterest, Reddit, Snapchat, TikTok, twitch, Twitter i YouTube) u skladu sa 10 principa kako bi se proverio trenutni status i odgovornost prema svakom izdvojenom principu. Sastoji se od ukupno 250 pitanja i fokusirana je na uspostavljanje referentnih tačaka koje govore o odgovornosti pojedinih platformi.
Revizija (koju realizuje Reprise – agencija za performans oglasa u okviru kompanije Mediabrands) pokazala je da mnoge platforme preduzimaju korake da unaprede svoj rad u pogledu medijske odgovornosti. Glavni nalazi otkrivaju kako izgleda prosek naspram izuzetnih primera, kao i koje su vodeće platforme koje postavljaju standarde u industriji. Svaki medijski partner upoređivan je s rezultatima najboljih u klasi, a Mediabrands je bio u mogućnosti da rangira medijske partnere u celini i njihov rad u odnosu na prosek u industriji. Ključni nalaz, da YouTube nadmašuje sve brendove po više kriterijuma, dokaz je promena koje je YouTube pre tri godine preduzeo kao odgovor na probleme vezane za bezbednost brendova oglašivača. Revizija će se obavljati kvartalno kako bi se platformama omogućilo da demonstriraju napredak i pomoglo klijentima da medijskim partnerima daju odgovornost za preuzete obaveze.
„Revizija medijske odgovornosti kompanije Mediabrands odgovor je na potrebe industrije da se osigura da svi učestvuju u zaštiti medijskih kanala koji se koriste u oglašavanju, i dalje, da ne rezultiraju ili ne doprinose šteti,” rekao je Joshua Lowcock, Chief Digital Officer (UM) i Global Brand Safety Officer (Mediabrands).
„Ono što ova revizija pokazuje je da na svim platformama treba raditi sa stanovišta odgovornosti medija i da različite platforme moraju zaraditi svoje mesto u medijskom planu brendova“, rekao je Elijah Harris, Global Head of Social (Reprise). „Naša revizija ima za cilj da obezbedi transparentnost za oglašivače i potrošače o specifičnostima svake platforme u pogledu 10 principa koje smo izdvojili. Revizija je alat koji će platforme rangirati prema sposobnosti za poboljšanje njihove politike odgovornosti i upotrebe medija, i osigurati praćenje njihovog napretka tokom vremena. Nadamo se da ovaj alat odgovara potrebama naše industrije i da ćemo svi zajedno raditi na stvaranju većeg dobra. “
Više informacija nalazi se na linku.