Pred vama je istraživanje pod nazivom „Poslovanje u postcovid periodu“ koje vam dostavljamo kao partneri inicijative Direct PERSPECTIVE.
Misija Direct PERSPECTIVE je da pokrene široki dijalog u društvu od kojeg će benefite imati veliki broj industrija i oblasti, budući da će istraživanje uključiti sve relevantne subjekte poslovnog sveta.
Kroz ovu platformu, nameravamo da sagledamo sve šta nam se trenutno dešava – da razumemo sadašnjost i dobijemo što realniju sliku budućnosti.
Istraživanje je pokrenula DIRECT MEDIA United Solutions, ali ne samo na nivou marketinške struke, već i iz svih drugih oblasti poslovanja, iz svih uglova, sa svih pozicija i iz svih domena.
Zato istraživanje pokriva tri oblasti: Ekonomiju i biznis, Brend i potrošače i Tehnološke transformacije i u potpunosti je anonimno, a dobijeni podaci će biti iskorišćeni isključivo u cilju unapređenja vašeg i našeg poslovanja.
Svi zaključci i preporuke stajaće vam na raspolaganju, odmah po sumiranju podataka.
Zato, odvojite 15 minuta vašeg vremena da popunite upitnik:
Direct PERSPECTIVE: Poslovanje u postcovid periodu
Hvala na poverenju i na Vašoj perspektivi!
Podelite tekst!