Prvi savremeni diskontni lanac u Srbiji juče je istovremeno otvorio vrata 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje i najavio najpovoljniju potrošačku korpu u Srbiji. Otvaranju prethodila opsežna marketinška kampanja.
Šest decenija posle otvaranja prvog supermarketa, na centralnoj ceremoniji u Beogradu, simboličnim presecanjem vrpce ispred prodavnice u ulici Vojislava Ilića, označen je početak poslovanja Lidl lanca u Srbiji. Svečanosti u Beogradu prisustvovali su i predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić, ambasador Nemačke u Srbiji N.E. g. Tomas Šib, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, gradonačelnik Beograda prof. dr Zoran Radojičić, poslovni partneri i mnogobrojni potrošači.
Otvaranju je prethodila opsežna priprema i kampanja na više frontova. U susret najavljenom otvaranju Lidl prodavnica, građani Sombora, Subotice, Zrenjanina, Novog Sada, Leskovca, Niša, Smedereva i Kragujevca imali su priliku da se na centralnim gradskim trgovima, zahvaljujući Lidl kamiončetu, upoznaju sa Lidl brendovima koje do sada nisu imali prilike da kupuju u Srbiji, a koji će ih, po otvaranju, čekati na Lidlovim policama.
Domaćini Lidl kamiončeta su omiljeni radijski dvojac, Dragan Ilić – na terenu i Gorica Nešović – u radijskom studiju, koji će, od subote 6. do utorka 9. oktobra, sa posetiocima, slušaocima i potrošačima ćaskati na temu otvaranja Lidla i onog što prvi savremeni diskontni lanac u Srbiji donosi.
A tokom avgusta Lidl se oglasio povodom lažnih naloga na društvenim mrežama demantijem. “Svi nalozi koji se pojavljuju sa ovim imenom ili imenom Lidla i gradova u Srbiji, koji nude poklon vaučere ili pogodnosti pri kupovini ili prilikom otvaranja Lidlovih prodavnica, imaju za cilj obmanjivanje svojih pratilaca i šire lažne informacije.”