Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum, 24 po redu, objavio je finaliste ovogodišnjeg takmičarskog programa.
Za najveće nagrade takmiči se više od 1000 kreativnih radova, a u uži izboru nalazi se njih 188.
Iz Adriatic regije u finale je ušlo 18 radova. Najviše finalista imaju McCann Beograd i Grey Ljubljana, po pet, slede New Moment New Ideas Company (3), Imago Ogilvy (2) i sa po jednim radom Bruketa&Žinić&Grey, Luna/TBWA i VBG.
„Vrlo sam zadovoljan rezultatima. Oduševljen sam raznolikošću i kvalitetom prijavljenih radova koji mogu konkurisati najboljim na svetu. Dobio sam uvid u lokalni rad, sada bolje razumem događanja na ovom tržištu i zato celokupno iskustvo sa žiriranjem ocenjujem vrlo pozitivno,“ kaže Bruno Bertelli, predsednik žirija takmičarske sekcije Najbolji rad i globalni glavni kreativni direktor Publicis Worldwide u Italiji.