vesti

Na prvom Yandex MeetUp-u u Beogradu, Yandex je predstavio nove mogućnosti za razvijanje biznisa na Balkanu

Prošle nedelje, u  ICT Hub-u, održan je edukativni događaj vodećih Yandex menadžera sa predstavnicima biznisa na Balkanu.

Tokom Yandex MeetUpa, gosti su bili u mogućnosti da se upoznaju sa mogućnostima ruskog internetskog giganta. Događaju su prisustvovali predstavnici turizma, medicinskog biznisa, stručnjaci iz oblasti nekretnina, marketinga i IT sektora.

Otvarajući MeetUp, državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, Tatjana Matić naglasila je strateški značaj Srbije u regionu jugoistočne Evrope, kao i važnost partnerstva Ruske Federacije i Srbije.

Unapređen je sektor IT usluga, klima za poslovanje je poboljšana,  na raspologanaju su i cenjeni stručnjaci, i ovo je za Yandex pravi trenutak da uđe na tržište jugoistočne Evrope, rekla je gospođa Matić.

Zauzvrat, Olga Kuznjecova, menadžerka za razvoj biznisa u kompaniji Yandex, govorila je o internet auditorijumu u Ruskoj Federaciji, koji broji više od 110 miliona korisnika. Gospođa Kuznjecova je takođe podelila informacije o različitim karakteristikama Yandex usluga i servisa koji su na raspolaganju svim internet-korisnicima.

Na kraju događaja menedžeri Yandexa su skrenuli pažnju srpskim preduzetnicima na veliki potencijal za oglašavanje na Yandex pretraživačkim i reklamnim mrežama, koje pokrivaju 80% korisnika interneta u Rusiji. Takođe, klijenti u Srbiji moći će da koriste Yandexove analitičke i marketinške alate, kao što su Yandex.Metrica, AppMetrica, Brand Lift.

Podršku kupcima i partnerima Yandexa na Balkanu u organizaciji reklamnih kampanja, uzimajući u obzir specifičnosti i karakteristike ruskog tržišta, pružiće kompanija 516 d.o.o., zvanični zastupnik Yandexa na teritoriji Srbije.

Podaci o kompaniji

Yandex je najveća internet kompanija u Ruskoj Federaciji. Udeo Yandexa na ruskom internet tržištu u Q2 2019. godine je 56,9%.

Kompanija razvija nekoliko biznis područja. To su usluge pretraživanja i portala (uključujući geo-usluge), taksi (Yandex.Taxi, smernice za tehnologiju i razvoj bespilotnih vozila), oglasne usluge (Avto.ru, Nekretnine, Posao), medijske usluge (KinoPoisk, Televizijski program, Poster i Muzika) i eksperimentalni pravac, uključujući Dzen, Drive i Cloud.Kompanija je takođe zastupljena u Belorusiji, Kazahstanu, Uzbekistanu i Turskoj.

Podelite tekst!