vesti

Na SEMPL-u i o pozitivnom efektu Trampovog medijskog rata

Jubilarni 20. SEMPL održaće se 29. i 30. novembra 2018. godine u GH Bernardin u Portorožu. Organizatori ponovo očekuju više od 1.200 stručnjaka medijsko-komunikacione struke iz više od 10 evropskih zemalja. Takođe, otkrivamo dva od mnogih izvrsnih govornika koji će na jesen posetiti Portorož.

Trampov medijski rat ima pozitivnu stranu

Emma Winchurch-Beale, direktorka međunarodne prodaje u američkom listu The Washington Post i predsednica World Media Group, dolazi na SEMPL. U svom izlaganju  govoriće o pozitivnoj strani takozvanog medijskog rata koji američki predsednik Donald Tramp vodi sa medijskim kućama od kada je izabran za predsednika.

Potrošači su postali pažljiviji kada je u pitanju kvalitetan medijski sadržaj koji se može naći u poverljivim medijskim kućama. Sve manje odgovaraju  na senzacionalne naslove i članke koji žele privući pažnju samo za klikove. Oni kritički biraju sadržaj koji čitaju, gledaju ili slušaju i obraćaju više pažnje. Naravno, ovo je sjajna vest za oglašivače koji više pažnje posvećuju čitaocima kada je u pitanju visokokvalitetan medijski sadržaj, koji donosi više mogućnosti za plasiranje reklamnih poruka. Ovo se već odražava u prihodima medijskih kuća jer kvalitet sve više pobeđuje u bici za pažnju.  

Emma Winchurch-Beale ima dugogodišnje iskustvo i stručnost u oblasti međunarodnih medija. Pre dolaska u The Washington Post, bila je direktoka marketinga u medijskoj kući Bloomberg LP. Na konferenciju SEMPL-a ona dolazi kao predsednica World Media Group, strateški savez deset vodećih međunarodnih medijskih brendova u svetu.  

Od inovativne ideje do uspešne kompanije (ili tužnog kraja)

Sve o putu ka prvom, i kako sprečiti poslednje, govoriće “kreativni majstor umreživanja“ Jurgen Appelo, osnivač i direktor Agiliti Scales iz Holandije. Appelo je serijski osnivač preduzeća, uspešan preduzetnik, publicista i govornik. Inc.com ga je rangirao među vodećih 50 stručnjaka za upravljanje i među vodećih 100 govornika o liderstvu. Pomaže kreativnim organizacijama da prežive i ostvare uspeh u 21. veku. Nudi konkretne igre, alate i tehnike za bolje upravljanje organizacijom sa manje menadžera. Na SEMPL-ovom izlaganju obećava odgovore na pitanja: Kako postaviti organizaciju? Kako dobiti najbolje ljude? Kako odabrati pravi proizvod i/ili tržište? Kada je pravo vreme za marketing rast? Kako strukturisati posao za brži rast? Kako ostati agilan? Takođe, predstaviće česte zamke u uspostavljanju agilnog poslovanja, koje se mogu uspešno izbeći uz odgovarajuće znanje.

Ne propustite vodeću regionalnu konferenciju o medijskim trendovima i uzmite karte na www.sempl.si. Sve one koji prvi put posete SEMPL čekaju veliki popusti.

Prijave radova moguće su na internet stranici konferencije SEMPL, a zainteresovane pozivamo da svoje medijske strategije prijave u što više relevantnih kategorija. Rok za prijavu ističe 10. novembra 2018.

Podelite tekst!