vesti

Najbolja agencija u regiji s BalCannesom odlazi u Cannes!

Članovi UEPS-a ostvaruju poseban popust na prijave.

Sve agencije za tržišno komuniciranje iz regije pozvane su do 1. septembra 2018. prijave svoje projekte na BalCannes koji će se i ove godine održati u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala. Na sedmom izdanju BalCannesa u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekenda, izabraće se 25 najboljih komunikacijskih projekata iz cele regije. Najbolji među njima osvojiće posebne nagrade žirija, BalCanneske lavove, dok najbolju agenciju iz regije očekuje posebna nagrada – učešće na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019.! Naime, dobitniku nagrade za najbolju agenciju organizatori BalCannesa honorisaće trošak prijave jednog projekta na Cannes Lions  2019. godine.

O nagrađenima će odlučivati žiri sastavljen od 25 stručnjaka, predstavnika klijenata, agencija i novinara iz nekoliko zemalja regije. Zanimljivo je što je BalCannes retka prilika na kojoj učesnici mogu iz prve ruke saznati kako o njihovim projektima zasebno razmišlja svaki od tri sastava žirija – klijenti, agencije i mediji.

Na BalCannesu se takmiče mali projekti ili velike kampanje, no isto tako domaći projekti te oni kreirani za strana tržišta kojima se upravo na BalCannesu dodeljuje nagrada za najbolji komunikacijski projekt kreiran za inozemno tržište, kao i za najbolji projekt realizovan na regionalnom tržištu.

Odlične vijesti za sve koje se žele prijaviti su i posebne opcije 4 + 1 gratis i 7 + 3 gratis. Ove se godine za prva četiri projekta prijavljena od strane iste agencije, peti projekt može prijaviti gratis, dok se za prvih sedam projekata prijavljenih od strane iste agencije, dodatna tri projekta ne honoriraju. Cena po prijavljenom projektu iznosi 999 kn (cca 135 €) + PDV (25 %) za članove HURA, SOZ, IAA, UEPS, AMAC, MAAM i DSOJ udruženja, a za sve ostale iznosi 1.125 kn (cca 152 €) + PDV (25 %).

Prijave za BalCannes provode se online putem na web stranici www.balcannes.com.