19.06.2018 – Najprestižniji svetski festival kreativnosti Cannes Lions dodelio je večeras bronzano priznanje nastavku projekta „The One” u jednoj od najvažnijih festivalskih kategorija PRINT.
Osvajanjem lava na samom početku festivala, najnagrađivanija agencija na našim prostorima, New Moment, nastavlja kontinuitet predstavljanja regiona na mapi svetske kreativnosti.
„Kanski lav kojeg smo večeras osvojili potvrda je svega onoga u šta verujemo – naša kreativnost je za ceo svet! Ova nagrada pokazuje da imamo kontinuitet i snažnu regionalnu saradnju. Izuzetno sam srećan što nastavljamo tradiciju kanskih nagrada i ponosan sam na ceo tim koji je doprineo ovom uspehu”, izjavio je Žarko Sakan, CEO agencije New Moment New Ideas Company.
„Projekat „One book for peace” koji smo započeli prošle godine, i za njega osvojili 5 kanskih lavova, nastavio je da se razvija i živi kao jedno od najtraženijih izdanja na raznim stranama sveta. Nastavili smo rad na kampanjama i daljem promovisanju projekta zajedno sa sjajnim saradnicima, klijentom Međureligijsko Vijeće BIH i kolegama iz New Moment BIH i Y&R Dubai, i naš rad prepoznao je kanski žiri i ove godine. Veliko hvala svim saradnicima i našem klijentu MRV u BiH”, izjavila je Jasmina Nikolić, Client Service director New Moment-a i vođa projekta „The One”.
Ove godine prijavljeno je više od 32.000 radova u 26 takmičarskih kategorija iz 90 zemalja sveta.
„The One” je u užem izboru u još 6 kategorija za koje se u naredna četiri dana očekuju proglašenja pobednika.