O otvaranju Letnjeg Vivaldi CMO foruma koji smo pratili mogli ste da pročitate na našim stranicama. Danas prenosimo akcente sa predavanja i panela koji su se dešavali drugog i trećeg dana.
Drugi dan forum Vivaldi počeo je predavanjem Mihaele Turner, Account Client Relations Manager, Homepage koja je izložila šta se to sve kuva u digitalnu sa akcentom na najbolje načine vraćanja poverenja koje je prema postojećim podacima u velikom postotku izgubljeno ili bar poljuljano, kako kod milenijalaca, tako i kod svih starosnih grupa. Skoro 75 odsto brendova prema istraživanju Havasa, ne mora uopšte da postoji. Kako biti u onih preostalih 25 odsto – pitanje je koje zahteva niz kvalitetnih poslovno marketinskih koraka. Istraživanja pokazuju ubedljiv postotak od 80 odsto onih koji preferiraju personalizovano iskustvo.
Dušan Vulović, konsultatnt za komunikacije, sa bogatim multidisciplinarnim iskustvom vezu marketinga i komunikacije omedjio je naslovom “Daj, ne pitaj” objašnjavajuci kroz granične primere kako osmisliti strategiju koja radi.
Panel na temu “Život brenda na internetu – Program tvog komjutera” koji je moderirao Aleksandar Nikolić, Tesla Brand Marketing Manager, COMTRADE sa panelistima:Nevenom Radulović, E-Commerce & Digital Activation Supervisor Adriatic, AVON i Anitom GALIĆ, menadžerom tima za digitalnu komunikaciju, VIP MOBILE podelili su svoja iskustva vezana za pozicioniranje brenda na internetu, ističući da je niz faktora opredeljujućih koliko će kvalitetan život brenda biti. Razvila se živa i dinamična diskusija, pre svega vezana za odnos influensera sa agencijama odnosno klijentima, kao i za njihov status koji je trenutno potpuno nedefinisan – od nepostojanja pravne regulative pa do nepostojanja cenovnika njihovih usluga.
Najzad, na popodnevnom panelu napravljen je mali podsetnik o pravilima: Ivica Penić, suosnivač, GROW UP ACADEMY, Tijana Braunović, Manager RRP Portfolio & Communications Serbia, PHILIP MORRIS INTERNATIONAL i Dejan Kosanović, direktor marketinga, MOZZART govorili su o čemu sve treba voditi računa kada radite u korporaciji koja proizvodi proizvode za one iznad osamnaest godina.
Trećeg dana Foruma koji je bio posećen istim brojem ljudi kao i prvog dana na panelu pod intrigantnim nazivom “Niko kao ja” diskutovalo se o ličnom brendingu. Moderator Miloš Turinski, PR menadžer, POSLOVI INFOSTUD, razgovarao je Branislavom Antović, novinarkom i autorkom bloga, BRANA’S DIVINE WORLD, Ivanom Minićem, online marketing profesionalcem i Milanom Trbojević, osnivačem i direktorom poznatog KNJIŠKOG MOLJCA.
Zaa kraj su kao poslastica ostavljeni influenseri iz javnog sektora: Đorđe Čvarkov, glavni arhivator, Dragan Torbica, zamenik glavnog arhivatora i BOŠKIĆ, pomoćnik zamenika glavnog arhivatora.
Mnogo važnih tema koje su nedovoljno zastupljene u hiperdinamičnom ritmu poslovne svakodnevnice, dobar balans edukativnog i relaksiruajućeg programa, zanimljivi sagovrnici i predavači, velike korporacije i agilni preduzetnici, praktičari i teoretičari – svi su pokušali da osvetle nove aspekte koji stoje kao izazov marketingu današnjice. Ako bismo pokušali sažeti osnovnu poruku raznovrsnih tema i dsikusija, ona bi se možda mogla sažeti u tome da marketing danas treba manje da se bavi predstavljanjem kompanije publici već mnogo više zastupanjem publike unutar kompanije.