vesti

Optički internet – stabilan kao omorika, protočan kao Morava, brz kao soko

mts i McCann Beograd predstavljaju najveću optičku mrežu u Srbiji.

Možete li da zamislite svet bez interneta? Danas kada nam je postalo sve na dohvat ruke, samo jednim klikom, više se ne postavlja pitanje da li može, nego koliko brzo. Digitalizacija je deo naše stvarnosti, nešto o čemu se stalno govori, ali često na apstraktan način. Ultra brzi internet, kao temelj digitalizacije, utiče na naše privatne planove, biznis, cenu dobara, vrednost nekretnina i još mnogo toga. U novoj kampanji za mts optičku mrežu, McCann Beograd na simboličan način predstavlja karakteristike ove usluge, i to uz pomoć sokola, omorike i Morave, koje smo upoznali tokom postpaid kampanje, ali i svetlosnih optičkih snopova, novim lajtmotivom koji prevladava u ovoj kampanji.

“mts kao najveća nacionalna mreža konstantno prati najsavremenije svetske trendove i primenjuje najbolja tehnička rešenja koja, prevashodno, imaju za cilj da unaprede život naše zajednice. Optička mreža, koju besplatno uvodimo, predstavlja zaista revolucionarnu ponudu, koju, pre svega, karakteriše izuzetan kvalitet, koji će zadovoljiti potrebe i želje najzahtevnijih korisnika. Nadamo se da će svi korisnici u jednakoj meri razumeti velike prednosti optike, koja omogućava korišćenje najsavremenijih usluga i povezivanje velikog broja uređaja, u zavisnosti od želja i potreba svih članova porodice,” rekla je Jana Ljubičić, Izvršna direktorka Direkcije za privatne korisnike, Telekom Srbija.

Radojka Bošković, Group Account Director agencije McCann Beograd, dodaje: “Usluge koje promovišemo u novoj kampanji potrebne su svima – kreatorima sadržaja da brže upload-uju, gejmerima da uživaju, a ostalim članovima porodice da neometano koriste sve od telefona preko laptopa do smart TV-a, pa čak i pametnog frižidera. Ova kampanja se kreativno oslanja na postpaid kampanju “mts čuva tvoj svet”, u kojoj soko, omorika i Morava ponovo igraju značajne uloge pomažući da dočaramo prednosti ove usluge na vrlo simboličan način.”

Kreativni direktor: Jana Savić Rastovac
Strateški planeri: Katarina Pribićević, Vera Aćimović
Accounts: Radojka Bošković, Vladimir Popović, Goran Jović
Kreativci: Marko Marković, Kristina Jovanović
Digital: Jovana Radovanović, Milica Zeljković
Reditelj: Đorđe Marković
Produkcija: Tuna Fish Studio