I ovoga leta u Pirulo sladoledima moći će da uživaju svi sladokusci u Srbiji. Pored sladoleda, klinci i tinejdžeri, ali i oni stariji, moći će da uživaju i u avanturama zabavnih i pomalo “otkačenih” PiruLOLaca!
Digitalni tim McCann Beograd osmislio je za Pirulo brend iz portfolia Nestle sladoleda integrisanu digitalnu kampanju baziranu na avanturama PiruLOLaca. Kreirani u saradnji sa timom animatora iz studija Fried – Watermelon, Sparkly, Jungly, Cool i Pineapple, PiruLOLci će zabavljati mališane kroz animirane avanture, omogućavajući im da se oprobaju u interaktivnoj igrici i obradovati ih super nagradama.
Posetite http://pirulolci.rs i otkrijte o čemu se radi.
Dok ova živopisna ekipa uveliko osvaja srca, mobilne telefone, tablete i računare klinaca širom zemlje (a leto još nije ni počelo), digitalni tim agencije McCann Beograd najavljuje gomilu novih, zanimljivih interaktivnih projekata. Stay tuned for more!
Client Service: Aleksandra Bradić, Milica Vojnović, Vladimir Popović
Strateški planer: Aleksandar Milojević
Design: Zdravko Kevrešan, Branko Rosić, Lidija Milovanović
Copy: Sandra Stojanović, Marija Mitić, Marko Simikić, Divna Peškir
Digital Creative Director: Vladimir Ćosić
Social Media: Jovana Kovačević, Sara Vermezović
Produkcija: Fried, Simplicity