vesti

Podrška udruženja iz regiona

SOF – UVOD U JESENJE DOGAĐAJE U ORGANIZACIJI UDRUŽENJA

Prethodnih šest meseci komunikacijska industrija je prošla kroz više izazova nego za prethodnih nekoliko decenija. Okruženje je planetarno nametnulo ograničenja koja su u suprotnosti sa osnovnim postulatima naše branše ali se branša prilagodila i, uprkos okolnostima, osmislila prigodne i prihvatljive forme komunikacije koja je, u mnogim aspektima bila čak dinamičnija nego prethodnih godina bez korone među nama.

Zajednički smo na nivou strukovnih udruženja iz regiona pratili situaciju i razmenjivali ideje i iskustva, posebno vezano za događaje koje svako od udruženja godinama neguje i koji su jedan od najbitnijih markera ukupnih aktivnosti.

Otuda sva regionalna udruženja, kao jednu u nizu zajedničkih aktivnosti, zdušno podržavaju najavu održavanja 29. SOF-a (Slovenački oglašivački festival) koji će biti održan 10. septembra 2020 u Ljubljani, kao prvog ovako velikog hibridnog eventa u našoj industriji u regiji. Duboko verujemo da SOF otvara vrata budućim događajima koji će se u klasičnoj ili prilagođenoj formi održavati ubuduće i da će biti, ne samo podstrek svim strukovnim udruženjima u regiji, odnosno njihovim članicama, već iskustvena tema koju ćemo zajednički obraditi i na kojoj ćemo svi skupa graditi nove komunikacione platforme za nacionalne događaje.

HURA je aktivna u organizaciji BalCannesa – koji ove godine poseban naglasak želi da stavi na vrednost i važnost delovanja komunikacijske industrije, zbog čega dodeljuje posebnu New Normal nagradu, a prijave su pritom besplatne, uz simboličnu naknadu za 25 najboljih projekata, koje će cela regija proslaviti na online reviji i proglašenju pobjednika.

UEPS takođe uveliko priprema i ove nedelje raspisuje svoj tradicionalni konkrus u kom će, na temelju aktuelnih okolnosti u industriji i preliminarnih iskustava kolega, redefinisati kategorije i metodologiju, usklađujući je, u sadržaju i formi, uslovima u kojima posluju agencije, s akcentom na vrednost komunikacija, posebno u vanrednim okolnostima.

Stoga smo sigurni da ovaj oblik komunikacije koji neguju udruženja u regionu, ostaje neprikosnovena mera, ne samo vitalnosti industrije u celini, već i vrednosti svakog projekta ponaosob.

Uprkos nastojanjima da se slične manifestacije organizuju iz drugog rakursa, u udruženjima su jednoglasni da se specifična težina događaja i priznanja koja iz njih proističu, ogleda, pre svega, u kvalitetnoj institucionalnoj formi, vrednoj poštovanja tradiciji i autentičnosti utemeljenoj na premisi „Mi smo prvi, ostali nas slede“.