PRETVARAMO KRIZE U PRILIKE
Uprkos svim ograničenjima nametnutim aktuelnom epidemijom, u Udruženju se nije odustalo od višedecenijske tradicije. Od nje nisu odustali ni oglašivači niti agencije koje su svoje stvaralaštvo u dosad neviđenim okolnostima, verifikovale na redovnom godišnjem konkursu, potvrđujući da je svima potrebno stabilno strukovno Udruženje.
UEPS-ov konkurs je uspešno priveden kraju. Tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS) biće uručena dobitnicima kad epidemiološke prilike dozvole.
Žiri koji je brojao 23 člana iz redova agencija i oglašivača imao je priliku da pogleda, zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos izrazito nepovoljnim okolnostima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju i da otkriva nove forme prilagođene realnosti.
Kriza je iznedrila i nova rešenja i pristupe, pa se iz velikog broja radova izdvojilo i dosta toga svežeg, novog i originalnog.
Dobitnik UEPS-ovog Grand Prix-a za 2020. godinu je: kampanja Seniori, imam minut, agencije Leo Burnett, klijent Vip mobile.
Ove godine nagradu Dragan Sakan New Idea dobila jeagencija McCann Beograd za kampanju Thank You, Doctors.
Sa najviše osvojenih bodovaUEPS-ov oglašivač godine postao je Vip Mobile, dok je UEPS-ova agencija godine – McCann Beograd. Podsetimo, prethodnih godina ovo priznanje dobili su Communis, New Moment New Idea Company, Ovation BBDO i McCann.
Spisak dobitnika na https://ueps.org.rs/dan-uepsa/ueps-priznanja-za-2020-godinu/