vesti

PRIJEM 2019! Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo godišnje nagrade

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za 2018. godinu.

Ovu odluku doneo je stručni žiri Društva Srbije za odnose s javnošću koji je sinoć na 22. tradicionalnom PRijemu nagradio najbolje agencije, projekte, inicijative, pojedince, i kampanje za prethodnu godinu.

,, Dodela Priznanja Društva Srbije za odnose s javnošću najbolji je povod da se sastanu najveći profesionalci naše PR scene. A večeras su sa nama i vrhunski PR profesionalci iz regiona. Ovo je povod da se svi zajedno upoznamo sa najboljim projektima i kampanjama u oblasti komunikacija tokom protekle godine, kao i sjajna prilika da razmenimo svoja mišljenja, stavove i iskustva u vezi sa najnovijim trendovima, pravcima i izazovima sa kojima se svakodnevno susrećemo – kako u svom radu, tako i kao učesnici ili konzumenti različitih komunikacija“, istakao je Dušan Stojaković, predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću, na svečanoj dodeli nagrada.

Pored priznanja za najbolju agenciju godine, New Moment New Ideas Company, takođe, je osvojio nagrade u kategoriji PR komunikacije u integrisanim kampanjama za projekat “Ne dozvoli da pukne” kompanije Hemofarm fondacija, nagradu za Komunikacije u javnoj upravi za projekat otvaranje “Narodnog muzeja u Beogradu” i nagradu u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji za kampanju “Osvežavajuće optimističan – #SOMERSBYizazov” kompanije Carslberg Srbija.

Nagrada u kategoriji Korporativne komunikacije za velika preduzeća pripala je kompaniji Lidl Srbija za projekat “Dolazak Lidla u Srbiju”.

PRiznanje u kategoriji Korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeća osvojila je kompanija Infostud sa projektom “Vršnjaci digitalnog doba – 18. godina Infostuda”.

Kampanja Beogradske filharmonije “Filharmonijski koncerti za bebe” osvojila je priznanje za najbolji Brend PR i Komunikaciju društveno odgovornog projekta.

Nagrada u oblasti Internih komunikacija pripala je Erste banci za projekat ”Uz L.I.F.T. do banke budućnosti”.

McCann Beograd osvojio je nagradu za Komunikaciju u neprofitnom sektoru za kampanju #Neželjena. Dok je priznanje za Najbolje implementiranu internacionalnu kampanja osvojila agnencija New Media Team sa projektom “Plavo za svako dete” za Unicef Srbija.


Borislavu Miljanoviću, osnivaču i direktoru regionalne komunikacijske grupacije Represent System i stručnjaku za odnose sa javnošću, uručena je specijalna nagrada “Srđan Đurić” za sveukupni doprinos profesiji.

Dok je Priznanje za Komunikatora godine dodeljenjeno Igoru Juriću, predsedniku fondacije “Tijana Jurić”.

Na ovogodišnji konkurs stiglo je 56 prijava u 13 kategorija, dok je o najboljima odlučivalo 14 eminentnih stručnjaka  iz oblasti komunikacija, na čelu sa Jovanom Tufegdžić, menadžerom eksterne komunikacije, Coca-Cola HBC. Pored Jovane članovi ovogodišnjeg Žirija za dodelu PRIZNANJA su: Ana Mirković, Institut za digitalnu komunikaciju, Bojan Jelačin, direktor agencije Pristop Beograd, Branka Conić, ekspert za strateške komunikacije, prof dr. Danijela Lalić, Fakultet tehničkih nauka Novi Sad, Ivanka Rendulić, Senior Account Manager, New Media Team, Katarina Todosijević, PR Account Director New Moment, Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor Agit PROP, Marjan NIkolić, External Affairs Expert, doc dr. MIlica Slijepčevič, Univerzitet Metropolitan, Dunav osiguranje, Mila Zavođa, direktr agencije ADAM studio, Petar Stanojlović, profesor fakulteta Savremenih umetnosti u Beogradi i reditelj RTS-a, Sonja Marić, direktorka sektora za marketing i korporativne komunikacije, UNIQA  i Žana Ranković, specijalista za PR i marketing, Sava osiguranje

Podelite tekst!