vesti

Rekordno niska gledanost ceremonije dodele Oskara

Ceremoniju dodele Oskara, nagrada američke Akademije filmskih umetnosti i nauka pratilo 26,5 miliona gledalaca, što je rekordno nizak broj

Ovo je prvi put da je ceremoniju Oskara gledalo manje od 30 miliona ljudi, navodi AP.

Dodela Oskara je često najgledaniji šou-program na televiziji, posle Super Bowl-a, ali to nije bio slučaj ove godine, navodi AP i dodaje da je prošlog meseca ceremoniju otvaranja Zimskih olimpijskih igara u Pjongčangu pratilo 27,8 miliona gledalaca.

Broj ljudi koji gledaju televiziju se generalno smanjuje, ali gledanost dodele Oskara je često vezana za popularnost filmova u takmičarskoj kategoriji i to ne govori mnogo o filmu „The Shape od Wather“ (Oblik vode) koji je dobio nagradu za najbolji film, navodi američka agencija.

Dodela oskara je zabeležila nisku gledanost i 2008. godine kada je nagrada za najbolji film pripala ostvarenju „No Country For Old Men“.

Prošle godine je svečanu dodelu Oskara pratilo 33 miliona gledalaca.

Ipak, bila je to unosna noć za ABC, jer Oscari za ABC generišu više prihoda od oglasa nego bilo koji drugi dan u godini, tvrdi Kantar Media. Prošle godine, mreža je zaradila približno 128 miliona dolara prihoda od oglasa, 114 miliona za sam televizijski prenos i dodatnih 14 miliona dolara za sadržaje sa crvenog tepiha.

Kantar Media procenjuje da je prosečna cena za poluminutni oglas tokom dodele Oscara ove godine iznosila preko 2 miliona dolara, a mreža prodala pojedine oglase od 30 sekundi i za čak 2,8 miliona dolara.

Među ovogodišnjim oglašivačima na dodjeli Oscara bili su Twitter, kojem je ovo premijerno pojavljivanje na OscarimaNikeWalmartSamsung i drugi.

 

Izvor: Beta